{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Nyttig viden omkring indstilling Quadcopters. {{forumTopicSubject}}

jeg fandt det her tekstafsnit på google, jeg har ikke selv skrevet det.
Men jeg synes det e meget nyttigt til folk der lige er begyndt


Hvorfor min helikopter flip når jeg forsøger forsøger at DIY?

Her er nogle mulige årsager:

Motorer tilsluttet til de forkerte FC overskrifter.
Tilpasset mix er forkert.
Motor spinding den forkerte retning.
Redskaber på den forkerte motor.
Flight styrekort monteret vender den forkerte retning (fx yaw 90 grader venstre men board_align er ikke blevet konfigureret til at afspejle dette).
Vil PID'erne ændre sig væsentligt, når der skiftes fra to vinger til tri-vinger?

Nogle har fundet de har brug for en lille reduktion i P gevinster, når man går fra to-bladet til tris. Den copter var stadig flyable uden ændringer, men nogle har erfaringer øget prop-vask svingning.

Hvorfor har jeg problemer blinker min nye F3 Flight Controller?

Nogle af de nye F3 boards kommer med en virtuel COM-port (VCP), der bruges til at kommunikere med en PC eller MAC via USB-interfacet. Tag et kig på denne video, der taler om blinkende Lumenier LUX bord, der har en VCP port: http://www.youtube.com/watch?v=b8fMsazyxDw

Inden for denne FAQ, tjek svaret på "hvad flyrejser controllere anbefales at få det bedste ud af BetaFlight" for flere oplysninger om, hvilke FC har VCP-porte.

Vil Betaflight kode blive fusioneret tilbage i Cleanflight?

Ja, det er hensigten, at dette vil ske gradvist over tid. Nogle gange har fra CleanFlight også få fusioneret ind BetaFlight også. Denne kode fusionere (i begge retninger) er allerede begyndt at ske fra BetaFlight V2.4.0 og CleanFlight V1.12 fremefter.

Spørgsmål bogført og Boris 'svar efter 3.0.0 Udgivelsesdato:

Q af Ede2016- Betyder det fra nu af BetaFlight og CleanFlight er uafhængige af hinanden?
Jeg troede ideen var, at BetaFlight er for alle Beta testere (en masse ved nu) og CleanFlight bør være for "normale" piloter, som kan vente et par måneder for opdateringer - efter at de er beta testet og stabil.
A fra Boris- Det var den oprindelige anvendelsesområde for dette projekt, men du kan forstå, at alt dette sker i fritiden. Og opretholde flere versioner er virkelig tidskrævende og ikke effektiv .... godt faktisk umuligt.

På grund af en masse ændringer i betaflight er det ikke så let at bare flette tingene tilbage nemt. Betaflight er completaly open source og al koden er tilgængelig for andre open source projekter som cleanflight. Der er faktisk nogle udviklere, der løbende arbejder på at sammenlægge tingene tilbage og fjerde, men også dem kæmper som divergion bliver større og større.

Også omfanget af cleanflight er meget bredt og betaflight primær kun fokuserer på acro og niveau ydeevne.

Tre vigtigste open source filialer og deres fokus:

Cleanflight (wide fokusområde)
INAV (selvstyrende tilstande som GPS osv)
Betaflight (Primært Acro og niveau ydeevne)
Men de alle arbejder sammen og dele ting.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Nyttig viden omkring indstilling Quadcopters.

Annonce