{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Claus C
Claus C
Tilmeldt:
5. dec 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Batteri hobbyking {{forumTopicSubject}}

Hej. Skal have fat i et ny batteri til min bil. Skal være et 2's 5000 mah. Men hvad mærker er gode der er mangle at vælge imellem??
Hvad betydning har det om det er et 25c eller større.?? Det jeg har nu er 25c.
Claus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri hobbyking
  • #1   3. jan 2017 Der er mange meninger om hvilke der er de bedste nogle har gode resultater med et "mærke" og andre med et andet "mærke"

    Hvad angår C er det hvor kraftigt det kan aflades og jo større C tal desto flere ampere kan du hive ud af det. Der er typisk to C tal et kontinuerligt og et burst.

    Det kontinuerlige er hvor kraftigt du kan aflade det over en længere periode og burst er hvor du kan trække en stor mængde ampere ud over meget kort tid typisk ikke mere end 10 sekunder uden du risikere at ødelægge cellerne i batteriet.

    Feks. 25C på et 5000 mAh eller 5A batteri så er det 25x5A= 125A.
    og er burst værdien på 50C så er det 50x5A=250A.

    Du skal vide hvor mange ampere din ESC maksimalt vil suge og vælge batteri pakker som kan levere et stykke over så du har en sikkerheds margin.

    Håber det giver mening.

    Er du på udkig efter hardcase eller soft packs? Hvilken bil skal de bruges i?


  • Claus C
    Claus C Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   3. jan 2017 Ok ja det giver mening nu. Så må jeg lige finde ud af hvad den ecs bruger. Det er hardcase. Det er en Rustler der er bygget om til brushless.

  • #3   3. jan 2017 Jeg har været glade for mine turnigy nanotech fra hk. De nye typer graphite skulle vist også være gode. Men alt er jo set i forhold til prisen.

  • #4   3. jan 2017 Jeg har haft Turnigy, ZIPPY, Turnigy Graphene og Turnigy nano-tech og de har fungeret ganske udmærket smiley

  • #5   4. jan 2017 Hobbyking har ofte tilbud på diverse batterier, så hvis man kan vente lidt på at der dukker et godt tilbud op får man væsentligt mere for pengene

  • #6   4. jan 2017 Ja de har tilbud på flere af deres batterier i øjeblikket smiley

  • #7   4. jan 2017 Har HK Nano Tech som er super men fandt faktisk 2 stk 2s 5000 mha hos RC kongen til 199 pr stk de er også ok.

  • #8   4. jan 2017 prøv at se på rotordiscen. de har lige haft vintersalg.
    fandt 2 2 s 4200 til en hund stykket


  • Claus C
    Claus C Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #9   5. jan 2017 Ok så har jeg noget at kikke efter nu

Kommentér på:
Batteri hobbyking

Annonce