{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hpi vs. Traxxas
  • #1   19. jun 2017 De kan køre okay stærk, med den rigtige opsætning/batteri.
    Men du skal ikke regne med at få en særlig holdbar bil.
    Tværtimod, men du kan smide en god slat penge i opgraderings dele på de udsatte steder. Men pris mæssigt kan det vidst bedst betale sig at købe noget mere robust. Husk kun min mening og erfaringer fra andre osv.


  • #2   19. jun 2017 Min erfaring med dem er at de begge er sjove og køre med selv i høj fart man skal bare lige lære og styre dem i høj fart smiley holdbarhed hmm køre man ik ind i noget holder de lige som alle andre biler, stort set alle biler går i stykker hvis du i høj fart køre ind i kantsten et træ eller lignende smiley
    Har både taget flyvehop og kørt op af store træer uden de har taget skade så min mening alt i alt gode biler begge to men alle har forskelig smag. så mit råd er man bliver nød til selv og prøve begge af for at danne sig et indtryk af dem .


  • #3   20. jun 2017 Traxxad Rustler er nok den mest holdbare basher på markedet. Holder til næsten alt man kan byde den.

  • #4   22. jun 2017 Rustleren kan det hele og er mere attraktiv med prisen

  • #5   22. jun 2017 Tak for alle input's
    Ja min kami' valgte en Hpi firestorm.
    Efter han havde prøvet den nye Rustler vlx og min den gamle Hpi firestorm flux fra 2009.
    Han mente at ud af boxen er hpi'en mere sofistikeret. Alså med affjedring og opsætning.
    Hvor Rustler mere hopper rundt på banen, og er her og der. Der skal man hen og kigge på støddæmperne, for at få det hopperi væk.
    Og så karossen, mannn det klapper og skramler når man køre med den.
    Fortsat god dag
    Michael


Kommentér på:
Hpi vs. Traxxas

Annonce