{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

E-Revo 1/16 {{forumTopicSubject}}

Hej,

Fik ugraded min bil og kører nu 80 km/t smiley Det går sgu stærkt!

Jeg tænkte på at købe sådan en motorkøler med blæser, for at hjælpe motoren med at køle hurtigere ned.

Har i nogle andre tips og tricks, for at jeg ikke brænder min motor ned? Eller forslag: nu hvor jeg har skiftet pinion gearet ud med et mindre, vil bilen så opnå hurtigere hastighed dog mindre end 80km/t med et enkelt batteri og dermed bilen ikke vil brænde sammen? Mange tak på forhånd.

Mvh. Eduardo.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E-Revo 1/16
  • #1   21. jun 2017 Motorkøleren fra Traxxas er ikke god. Den køler ikke rigtig. Ville klart anbefale møtorkøleren fra Integy. Passer lækkert og køler mega godt. Dog være opmærksom på at motoren stadig bliver varm, men ikke nær så hurtigt. Håber at det hjalp
    Andreas


  • #2   22. jun 2017 hvilke ændringer har du lavet på den ?

    Jeg har skiftet til 2s lipo og sat mindre pinion på, min motor bliver ikke specielt varm med standard køling.


  • #3   22. jun 2017 Jeg har kun sat mindre pinion på, samt to 7.2 v batterier. Jeg tør ikke at smække større batterier på :/. Hvad er hastigheden med 2S lipo?
    Har lige købt noget formbart plexiglas som jeg vil lave et gennemsigtigt t-bone chassis brace ud af, men det er kun for beskyttelsens del. Så er jeg også på udkig efter nogle metal bærearme.


  • #4   23. jun 2017 Jeg kan ikke måle farten men den er høj nok, jeg har også 3s lipo til den, så bliver den helt ustyrlig smiley
    Ja metal opgraderinger er lækkert, jeg har efterhånden en del, jeg skifter hver gang noget plastik går i stykker smiley


Kommentér på:
E-Revo 1/16

Annonce