{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Hvor finder jeg reservedele til fjernbetjeningen {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er ny i RC verdenen, men har købt en rc-bil https://rckongen.dk/produkt/fjernstyret-bil-storm-cc/
fra WL-toys. Fjernbetjeningen er dog gået i stykker, den er knækket i "plastik-knappen" under hjulet i fjernbetjeningen. Der hvor jeg har købt den svarer de blot at vi skal købe en ny fjernbetjening (eller en ny bil). Jeg kan dog ikke forstå at man kan reparere bilen men ikke fjernbetjeningen. Så, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en reservedel til fjernbetjeningen?

Jeg har vedhæftet billede af "dimsen" som er gået i stykker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor finder jeg reservedele til fjernbetjeningen
  • #1   21. okt 2017 Hej . Er det 2,4 ghz

  • #2   21. okt 2017 Ja, det er det.

  • #3   21. okt 2017 Ved du der sidder een modtager i bilen med nogle stik i

  • #4   21. okt 2017 Det vil jeg tro... Men plastik dimsen til højre skulle have siddet fast på bagsiden af dimsen til venstre. Og den til højre sad inde i hjulet på en pistol-fjernbetjening. Så den er desværre knækket da en af ungerne kørte med den.

  • #5   21. okt 2017 Man kan ikke få stumper til Wild toy's fjernbetjeninger men min knægt har en hel som burde kunne koble op til din da det osse er en Wild toy smiley

  • #6   21. okt 2017 Misforstå ikk det er een kør og smid ud bil. Men men men . Jeg har fjernbetjening og modtager , som du må få. Du betaler bare 39kr i fragt, som een velkomst fra mig . Men kræver at du skifter den lille firkant i bil hvor der sidder 2 små stik. Så sætter Du den firkant i , som jeg sender, sætter stikkene fra bil i, sætter batt i fjernbetjening som jeg sender med, og du køre igen. Lidt svært at forklare. Var selv ny for 1/2 år siden, men har 10 biler nu

  • #7   21. okt 2017 Hej I to.
    Tak for svar, og tilbud. Det vil jeg da gerne benytte mig af. smiley
    Men, jeg forstår ikke helt. Er fjernbetjeningerne ikke nogenlunde ens, så hvorfor i hulen kan man ikke få reservedele til sådan en? Og får I alle en ny fjernbetjening med til hver eneste bil, I køber?

    Jeg var godt klar over at bilen ikke varede for evigt, men at det var fjernbetjeningen, der røg først var jeg dog overrasket over.

    Jeg havde nok også en naiv forestilling om at jeg kunne købe stumperne på en kinesisk hjemmeside, der solgte alt, og få det sendt hertil. Hvis jeg bare vidste hvad dimsen hedder.


  • #8   21. okt 2017 Ja der er fjernbetjening med. Jeg har så en der kan kodes til 10 biler med display og andet godt. Lars f , hvis du har en er det måske nemmere, da der nok ikk skal skiftes modtager, ellers står mit tilbud ved magt.
    Og skulle i blive grebet, af rc, så har jeg nogle billige biler, hvor der er rev dele i dk. Men se nu først om det er noget. Jeg blev grebet af det.


    Lars kan du ikk se , hva du har i gemmer, ellers finder jeg noget . Vi må ha dem ud at køre igen


  • #9   22. okt 2017 Hej Lars C. Det er ikke nok bare at skifte modtager i bilen, da esc og modtager er i samme enhed...

  • #10   22. okt 2017 Så lærte jeg det. Kan jeg da i mine , men måske pga mærke. Men tak for info. Som skrevet er jeg også ny, så suger alt lærdom til mig. Tak søren

  • #11   22. okt 2017 Agnethe, selvfølgelig kan det repareres. Men når man køber billige ting vælger producenterne tit at undgå det fordi det er en brug-og-smid-væk-kultur. Hvis du finder en fjernbetjening magen til, kan du selvfølgelig skille den ad og skifte plasticdimsen der er knækket. Jeg har desværre ikke en men snak med Lars F.

    Og hvis ungerne bliver bidt af at køre med biler, så har vi masser af tips til biler hvor der kan repareres efter behov. Men fjernbetjeninger, ikke så meget.


  • #13   22. okt 2017 Nu kan jeg ikke se, nøjagtig hvordan den er knækket, men hvis du kan bore et lille hul og guide en selvborende skrue igennem pladen fra bagsiden, så kommer det ikke til at knække igen. smiley

    Men ja... brug og smid, man får hvad man betaler for osv. osv.


Kommentér på:
Hvor finder jeg reservedele til fjernbetjeningen

Annonce