{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.907 visninger | Oprettet:

Lufthuller i benzinslangen?! {{forumTopicSubject}}

Hey..

Har en Bazooka, og der er fortsat en masse problemer med at få den startet. Ville høre om der var nogen der vidste hvordan man undgår lufthuller i slangen til nitro? Jeg er virkelig newb til nitrobiler, men det er fandme en kamp at få slangen fri for lufthuller, og dermed få den startet. Jeg tror det er der problemet ligger, da den næsten starter uden problemer, når der ikke er luft i slangen mere. Men er lortet utæt et sted eller hvordan? For kan bare ikke finde ud af hvorfor de bliver ved at komme..

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lufthuller i benzinslangen?!
  • #1   16. maj 2007 enten er der hul på slangen så motoren sluger luft med eller også er den ende af slangen i din tank ikke tæt...

  • #2   16. maj 2007 hmm, okai.. vil jeg lige se efter så.. men den er helt ny, så der sku da ikke så gerne være noget i vejen med den.. men ser på det smiley

  • #3   16. maj 2007 når den skal startes kan du bare lige fylde lidt nitro i kabu altså tag dit filter af og smid det der ned, men hvis du smider for meget ned i så bliver den hård at rive og hvis den er hår at rive i skal du lade den stå 5 minutter og prøve igen for hvis du bare river til ødelægger du din snortræk

  • #4   16. maj 2007 det er fordi den drukner den bliver hård.... dårlig metode....når du skal starte holder du på udstødningsmundingen og trækker i motoren indtil din brændstof slange bliver fyldt så slipper du og sætter gløderøret på og så skulle den starte

  • #5   16. maj 2007 når motoren kører virker den som en benz pumpe og trygger luft i din tank så der hele tiden er tryg til slangen og når du så blokerer mundingen på udstødningen lskubber du alt motorens udstødnings luft i tanken så den suger benz op

  • #6   16. maj 2007 heej..
    har haft det samme problem jeg har købt et benzinfilter med en lille pumpe på sådan den pumper benzin ind i kaburatoren . og så for du benzin ind fra tanken

    Eller en billigere løsning du drypper bare omkring 10 dråber i kaburatoren og den starter


  • #7   16. maj 2007 Hold op i har mange sjove ideér


    Hold på udstødningen og giv fuld gas og hiv i snoren et par gange, så bliver slangen fyldt af nitro som thyge skriver.


    Eller tag slangen af udstødningen, giv fuld gas og pust i slangen - så bliver den også fyldt.

    Alle de ders pumper osv holder ikke i længden.


  • #8   17. maj 2007 var kun så han ligesom havde en ide om hvordan det virker ikke nu han er ny


  • #9   17. maj 2007 Plejer også at gøre det der med at holde for udstødningen, så der kommer nitro til kaburatoren, men det virkede bare ikke igår.. jo mere luft der er i slangen, jo sværre er det at pumpe nitro igennem.. Det er bare mega rådden, da det er hver gang den lige står et par dage, og jeg vil have gang i den igen, så er slangen fyldt med luft.. Kan også være jeg lige prøver det med at puste i slangen til udstødningen - lyder sjovt smiley

    Men jeg takker meget for jeres hjælp! smiley


  • Johnny W
    Johnny W Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #10   17. maj 2007 Husk at tømme tanken og slangen for nitro hver gang du har været ude at køre

  • #11   17. maj 2007 Tanken, altså bare at køre den helt tør.. slangen, hvordan gør jeg det? Der vil vel også komme små lufthuller? smiley eller? Har nemlig lige prøvet, igår, at tømme slangen, men nu er der bare en masse små steder hvor der lige er en lille klat nitro..

  • #12   18. maj 2007 det virker lidt som om det er din motor der er problemet din udstødning er ikke stoppet eller noget for den burde suge luften med ind når du laver det trick med at holde på udstødningen

  • #13   18. maj 2007 altså.. en af mine venner har en bazooka.. og der burde ikke være lufthuller i slangerne..

    Køb nogle nye slanger og prøv igen.!

    ps. er den købt ved B2B?:)


  • #14   18. maj 2007 Har lagt mærke til, at den ikke suger så meget, når der er lufthuller. Men håber sku ikke det er motoren smiley

    Nej, burde der ikke smiley Må lige have fat i nogle nye slanger, så.. Nej, den er købt hos happysale.dk ...


  • #15   19. maj 2007 prøv at tage slanger af og pust i dem hvis de er tætte er det jo ikke der problemet er og tror jeg ikke de er sys du skulle tjekke din udstødning og evt tage den af og se om den så sluger benz i for hvis den gør ved du at din potte er stoppet på en måde

Kommentér på:
Lufthuller i benzinslangen?!

Annonce