{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Tamiya vs. xRay {{forumTopicSubject}}

Tja, skal om en sandsynligvis have købt en proff racer om en måneds tid når jeg har haft fødselsdag, så ville da lige stille et par spørgsmål.

Hvordan er kvaliteten på en xRay i forhold til en Tamiya ?
Er der nogen danske forhandlere af xRay ?
Hvor hurtig er en xRay T2 '007 i forhold til en TRF415MSX - ved godt det er relativt, men hvis nu bilerne har 100% samme opsætning (batt, esc, motor, gearing osv.) ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tamiya vs. xRay
  • #1   19. aug 2007 Og hvordan er vægtfordelingen i en xRay T2 '007 i forhold til en TRF415MSX ?

  • #2   19. aug 2007 Uden tvivl så ville jeg vælge Xray.
    Der er flere muligheder for setup, bilen kører ud af kassen rigtig godt, og stumper er nemme og billige at få fat på.
    Og så har Xray en rigtig go hjemmeside med kanon backup fra deres team kører med setups i massevis.
    Hvilken af bilerne der er bedst kommer helt an på kørestil, og hvor go man er til at skrue. Men Xray er en meget nem bil, som bestemt ikke gør en til en værre kører.


  • #3   19. aug 2007 Hel klart 415 MSX, men ville hellere købe den nye TA05MS....

  • #6   19. aug 2007 @Mads Madsen - Begrund venligst dit svar tak. Kan jo se på et hurtigt kig i garagen at du er rendyrket Tamiya-mand.

    Nogen der kan linke til xRay-shops i EU ?


  • #8   20. aug 2007 Tak Mads O smiley

    Kiggede lige på rcmodels.dk - jeg fandt at xRay T2R + xRay T2 '007 Conversion Kit er sammenlagt billigere end xRay T2 '007 - er der nogen forskel på en disse 2 indkøbsmetoder, udover prisen ?


  • #9   20. aug 2007 @Hans: Kan godt følge dig i hvad du siger - men for pokker det er svært at vælge. Umiddelbart kommer jeg kun til at køre løbene i starten, der bliver ikke noget træning, men senere flytter jeg nok til Odense, og der kender jeg Lars, som kører Kyosho, og det er nok også ham jeg kommer til at sidde ved når jeg er til løb - men jeg har jo altid været mest stemt for Tamiya. Så nu står det på:

    -Brugt TRF415MSX
    -Ny TA05 der opgraderes løbende
    -Kyosho Stallion
    -xRay T2 '007

    Hvad skal jeg vælge? Jeg har som sagt ret god mulighed for support til løb osv med en Stallion, men omvendt kender jeg jo også en enkelt der kører Tamiya, men som kun kan yde mig support via mail, og så er der jo xRay, hvor jeg ingen kender, men hvor bilen skulle køre godt ud af kassen og ikke kræve den store viden.


  • #10   20. aug 2007 Jeg har en meget god Tamiya handler www.superhobby.dk , ved den klub jeg køre i.. de er dejlig nemme at få fat i... og så ligesom hans siger..

  • #11   20. aug 2007 Hvis du kommer til at sidde sammen med en der køre Kyosho, ville jeg vælge en magen til, det er altid en rigtig stor hjælp.
    Odense får indendørs bane fra ca. Oktober. Og her vil jeg tro at blandingen mellem mærkerne bliver ret stor, der vil formentlig komme alle mærker.
    Associated TC5 kunne godt blive et hit tror jeg, hvis der kommer ordentlig forhandler support til den.


  • #12   20. aug 2007 ja, har godt hørt der kommer indendørs i Odense - men jeg flytter først om 2 år ca, når jeg skal til at gå på EDB-skole smiley

    men jeg har pt kontakt med Steffen V, som kører xRay - må lige se hvad han siger smiley


Kommentér på:
Tamiya vs. xRay

Annonce