{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Styrer servo {{forumTopicSubject}}

Dette emne har været oppe menge gange.
Og ja. Jeg leder efter en styrer servo. Jeg har været igemmen forumet. Og søgt.
Det jeg leder efter er en god og hurtig servo. Der ikke "sluger" strømmen, som bare fan.
En til min hong nor, og savage.
Har kigget efter nogle forskellige, og Ace DS1015. Er min favorit. Men der er skrevet om den, her i forumet at det er en strøm sluger (og kan også forstå det, jo hurtiger og kraftig, jo mere strøm går der til)
Skriv løs om jeres erfaring


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrer servo
  • #1   27. mar 2008 http://www.rcsiden.dk/shop/multiplex-titan-mg-20595p.html


    Meget beder.

    Men glem du at søge.
    For skal servo virke bare nogen lunde. Så bruger de strøm.
    Og hvis de ikke skal bruge strøm. Så køb nogle der sidder på RTR biler som sutter så meget røv


  • #2   27. mar 2008 Ja det er rigtigt.. Kører med en morfar metal servo(digital/analog??) i min savage. Gab langsom... Og den der følger med i spektrum, på hong norén. Og er sådan set tilfreds. Meenn den jeg her i min revo (Hitec HS-985MG) er mege hurtig.


  • #3   28. mar 2008 ACE DS1015 trækker op til 5A, men det er kun når den belastes voldsomt. (dvs. når den har BRUG for sin trækkraft på 14,5kg/cm)

    Jeg kører selv med DS1015 som gas/bremse og frontbremse på min Leo.
    Den er MARKANT hurtigere end den HS-645MG jeg tidligere brugte, og end de Bluebird BMS-660MG jeg også har brugt.

    For at DS1015 yder ordentlgt, så skal den fødes med 6V, og ikke 4,8V(5V) som man ofte ser, gennem en BEC eller en ESC.


  • #4   28. mar 2008 smiley så er ace´ren købt og ligger på mit bord. klat til montering... Har dog lige haft den i modtageren og kørt lidt med den... den suser bare afsted.
    Køre kun med 6v i alle mine biler. Det er best også når de er digital..
    Tak for indlægne smiley


Kommentér på:
Styrer servo

Annonce