{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Sven E
Sven E
Tilmeldt:
1. maj 2023
Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 2

Nitro {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg var over og rode med min nitrobil og så glemte jeg at skrue låget på min nitro dunk. Så vil jeg bare lige høre om de 5 liter nitro kan blive defekt ved at være åben i sådan ca 14 timer?

På forhånd tak??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nitro
  • #1   2. maj 2023 Jeg vil sige det kommer nok lidt an på hvor dunken har stået, hvis den har stået i et lunt og tørt rum så er skaden nok minimal, men har den stået et sted med masser af fugt i luften så skal du måske være varsom med at bruge det.

    Nitro brændstof suger fugt, det er også en af grundene til man laver efterkørsels (after run) procedure på sin nitro motor når man har brugt den, uforbrændt nitro i motor suger fugt som kan skabe rustdannelse inde i motoren og derved skade eller direkte ødelægge den.

    Håber det giver mening, ellers skriver du bare.


  • Sven E
    Sven E Tilmeldt:
    maj 2023

    Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 2
    #2   2. maj 2023 Ja det gider mening. Der er lidt fugtigt men ikke mega meget. Så må jeg håbe at det stadig kan bruges smiley

  • #3   2. maj 2023 Ellers vil jeg måske anbefale, at du investere i en helt ny dunk magen til og laver en blanding når du vil ud og køre.

    2 dele nyt og frisk nitro og 1 del af det tvivlsomme. Så burde der ikke ske noget.

    Men jeg håber dog på lidt flere indspark fra folk som køre mere nitro end jeg gør i disse dage.


Kommentér på:
Nitro

Annonce