{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

traxxas tqi Bluetooth? {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg har købt et brugt tqi sender med tsm modtager. som skal bruges i min e-maxx.

men elektronikken er flere forskellige dele. så det skal justeres ind til senderen.

overvejer at købe deres Bluetooth enhed som kan sættes i. den her:

https://rckongen.dk/products/traxxas-trx6511-traxxas-link-wireless-bluetotth-modul?gclid=CjwKCAjwloynBhBbEiwAGY25dNmBW7hznEob2ZdHXdSaHiqZ-kc7H1WBnJbV8tiBvKbpsyNpaIkgTBoCIzcQAvD_BwE


men fungerer det. ud fra hvad jeg kan se på nettet, ser det jo lækkert ud man kan bruge telefonen til og justere EPA og alle de andre indstillinger. kontra at skal bruge senderne knap system.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  traxxas tqi Bluetooth?
  • #1   21. aug 2023 Lad vær med og køb det Bluetooth modul.

    Har selv måtte smide modtager ud, pga under opdatering af det hele, kan den opdatere sender osv, men sidste step er modtager og den mister den så forbindelse ved, og kan så ikke opdateres igen, selvom man prøver 300 gange(Traxxas har ingen ide, udover og lad batterier helt op osv, men hjælper ikke)

    Så lad vær med og brug penge på den modul, køb en bedre sender og modtager smiley


  • #2   21. aug 2023 har selv det modul i min e revo og det virker fint, men hvis du skal målet temperatur og andet så skal der købes ekstra ind.

    hvis det bare er for at justere ella fin justere bilen, så vil jeg sige som martin, det er ikke nødvendigt, men har du flere traxxas biler og vil se tingen på din telefon, så hvorfor ikke, har selv km, temperatur og voltmåler på min e revo og bruger den også i min defender trx 4.

    men er som sådan ikke nødvendigt men er, hvis du spørger mig det dejligt praktis når noget skal indstilles.


  • Lasse M
    Lasse M Tilmeldt:
    jan 2023

    Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 6
    #3   23. aug 2023 Jeg har også selv modulet og jeg synes det fungerer rigtigt godt. Jeg kan anbefale den her telefonholder til den, så man kan have den siddende på senderen mens man kører. Uden den synes jeg ikke det kan bruges til så meget. Medmindre man har tre arme...
    https://www.speedhobby.dk/products/traxxas-link-phone-mount-til-tqi-sendere


Kommentér på:
traxxas tqi Bluetooth?

Annonce