{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Failsafe?
  • #1   3. mar 2009 yes yes, den bremser det hele når du går ud af række vide eller sluter senderen ( :

    mvh. Thomas


  • #2   3. mar 2009 Hej Thomas.

    Skulle du evt. have et link til en god failsafe og gode reservedele?

    Har en nanda NRB-3 RTR.

    Tak.


  • #3   3. mar 2009 (link fjernet)

  • #4   3. mar 2009 Jeg siger mange tak.

    Har lidt forskellige problemer med bilen da den er helt ny og jeg ikke kender en dyt til det.

    Der står man ik må fyrre bilen totalt af fra start men hvornår må man så det?


  • #5   3. mar 2009 Kasper F: Når den er tilkørt ordenligt, efter forskrifterne, har du ikke gjort det, kan du formentlig se frem til en ret kort levetid på din motor. Derudover skal den self. også indstilles.

  • #6   3. mar 2009 Ja mange tak men hvor lang tid skal bilen køre med halv gas før man må fyrre op under den ?

  • #7   3. mar 2009 okay og når den nu er ny så køre man bare på halv gas og slet ik giver den fuld gas på noget tidspunkt eller hvordan ? eller må man godt lige fyre den lidt af i 2 sek når den er varm?

  • #8   3. mar 2009 Ville være fedt hvis du fortalte hvad det er for en bil du har købt, for hvis det er en Lego elbil, så bare giv den fuld spade med det samme smiley

  • #9   3. mar 2009 Ja nu ved jeg jo ikke lige hvad en nanda er....

  • #10   4. mar 2009 Følg foreskrifterne for motoren eller find en god metode på nettet.. Den må hverken køres for varm eller for kold... Den skal holdes på en drift temp uden at blive presset.. Jeg er ikke helt enig i Trond F´s metode..
    Nu skal den normalt heller ikke have mere brændstof men mindre når man har kørt den til, Jeg kan kan opfordre dig på det KRAFTIGSTE til at læse lidt om justering af nitro motor, da det på ingen måder er raket videnskab som nogle gerne vil gøre det til. Faktisk er det ikke ret svært hvis bare lige man gider at sætte sig lidt ind i det først.

    Failsafe: få fat på et elestik der kan trække gassen tilbage. Den som bliver linket til er som fin nok, Men den virker KUN hvis batteriet stadig giver strøm, så hvis batteriet mister forbindelsen eller andet så køre servoen altså ikke tilbage her kan kun et elestik hjælpe dig...


Kommentér på:
Failsafe?

Annonce