{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Spørgsmål Ang. FG. {{forumTopicSubject}}

Har købt mig en brugt FG Monster Beetle Pro.

Men der mangler lidt dele på den, og vil gerne ha den opgradret lidt smiley

Spørgsmål 1:
Hvilken af disse krængningsstabilisatore skal jeg vælge:
(4, eller 5 mm?) - Kan man køre uden? Hvad gør den?
(link fjernet)

Spørgsmål 2:
Har hørt et diff cover i stål skulle være godt, så det køber jeg. Men har iccom.dk noget fedt til at låse diffet?

Spørgsmål 3:
Har iccom.dk et sæt alu. motor mounts?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål Ang. FG.
  • #1   15. feb 2010 Spørgsmål 4:
    En strammere koblingsfjeder (7500 rpm eller 8000 rpm).
    Er den godt givet ud, hvis man vil køre med bilen for sjov, og ikke køre løb?


  • #2   15. feb 2010 når jeg prøver at loge på iccom.dk får jeg en rød side med denne besked:

    Anmeldt angrebswebsted
    Dette websted (iccom.dk) er blevet anmeldt som et angrebswebsted og er blokeret jævnfør dine sikkerhedsindstillinger.

    Angrebswebsteder forsøger at installere programmer, som stjæler private oplysninger, bruger din computer til at angribe andre, eller skader dit system.

    Nogle angrebswebsteder distribuerer med fortsæt skadelig software, men mange andre er kompromitteret uden viden eller accept fra webstedets ejere.


  • #3   15. feb 2010 iccom, har alt det du søger. prøv iccom.dk/shop eller ring i morgen når de møder ind kl 10 ( der er lukket om mandagen)

  • #4   15. feb 2010 Den køre meget bedre uden stabilisator.

  • #5   15. feb 2010 Hvad gør den stabilisator så?

    Hvorfor kører den bedre uden? smiley


  • #6   15. feb 2010 En stabilisator/krængningsstabilisator gør at fx. bagpå at begge hjul bevæger sig lige meget op. Så hvis du hopper med bilen og den lander lidt skævt på det ene hjul vil det andet også fjedre. Eller hvis du køre stærkt mens du drejer går den at bilen ikke vipper, på den måde at begge hjul er ens.
    Så den gør så bilen køre mere stabilt. Godt hvis man skal køre løb.
    Har prøvet at køre med det på en monster og den vipper overhovedet ikke når man drejer.

    Af hensyn til hvilken en du skal vælge kommer an på hvor "stiv" den skal være.

    Håber det kan hjælpe dig.
    Hilsen Andreas


  • #7   15. feb 2010 Men hvad er forskellen på en 4mm. og en 5mm. Stabilisator?
    Og hvis man vil køre på vejen, er det så ikke en god ting at køre med?

    Og foretrækkes det ikke at køre med spær i diffet når man bare kører "hobby" kørsel, på grus, græs, sand osv?


  • #8   15. feb 2010 Forskellen på 4- og 5mm er at 5mm er stivere end 4mm

    Personligt synes jeg den køre meget godt med stabilisator på... ved ik lige hvad det var for en ( 4- eller 5mm) jeg har prøvet, men den køre godt både på vej og på græs/grus, så længe det ikke bliver alt for ujævnt


Kommentér på:
Spørgsmål Ang. FG.

Annonce