{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Axial scx10 vs. RC4WD Gelände
  • #1   2. okt 2010 Hov glemte lige at skrive at andre forslag selvfølgelig også er velkommende:)

  • #2   2. okt 2010 Jeg ville sige SCX 10'eren. Jeg er ihvertfald vildt glad for min og ved at dem jeg kører med også elsker deres. Den kan tåle en del tæsk. Min er ikke gået i stykker endnu og den er ikke blevet kørt stille og roligt altid. Alt i alt kører den fantastisk godt smiley og så koster den heller ikke en bondegård at få hjem...

  • #3   2. okt 2010 Det er lidt svært at sammenligne de to biler, Gelände koster godt det dobbelte af hvad SCX´eren gør. Men vejer også det dobbelte.
    Så derfor for du aldrig Gelände til at køre lige så godt som SCX´eren, men du for heler ikke SCX´eren til at se lige så godt ud som Gelände.

    Så det komme an på hvad det er du vil men din vogn.
    Hvis det er en skala bil du vil ha´, er det en Gelände du skal ha´, men her er det nok smart at kaste penge efter alt det fede udstyr, ellers er der ikke nogen ide i at købe en Gelände.

    SCX´eren er ikke hvad man ville kalde skala, men den er primitiv, effektiv og bund solid.
    Vil du igennem en mudderpøl, igennem en skov og over en bunke sten er det helt klart SCX´eren du skal ha´ fat i.


  • #4   2. okt 2010 Sauron L: Gelände kittet er altså ikke dobbelt så dyrt som scx10, i hvertfald i så vidt jeg kan se på de her to links.

    scx10: http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=32303

    gelände: http://www.scaleoffroad.com/pageID_10282834.html

    og hvis du så også skal have defender karosse med til scx10 så bliver det lige 650 dkr oveni:)

    men ellers tak for hjælpen begge to smiley


  • #5   2. okt 2010 Jacob P
    Det jeg siger er at Gelände bliver dobbelt så dyr som SCX´eren inden du er færdig med den, derudover er det heller ikke nogen god ide at sætte så tungt karrosseri på en SCX´er, det er den undervogn slet ikke tung nok til, så den vil blive toptung som bare…..

    Hvis du vil køre skala så køb Gelände som jeg har skrevet før.
    Lige for at vise prisforskellen på de to biler

    399 Eur = 2.973,47 kr
    199 £ = 1.709,33 kr

    (link fjernet)



  • #6   2. okt 2010 Ok Sauron L så fik også det på plads.

    Men hvad for et karosseri vil du så anbefale til scx10(jeg synes at standart karossen er VILDT grim)

    ps: tak for linket.


  • #7   2. okt 2010 Smag og behag ;-), jeg syndes det karrosseri er VILDT fedt smiley
    SCX´eren er bygget til at være en let og effektiv vogn, så skal du ha´ et andet karrosseri på, skal det helst være et lexan karrosseri, ellers vil den hurtigt blive til en klumpedumpe der vælter rundt ;-).

    Men man kunne jo også bare købe Honcho´en, den er måske mere i din stil smiley
    (link fjernet)

    Men er det en skala vogn du vil ha´, er det helt klart en Gelände du skal ha´ fat i, eller en
    Trail Finder. Men Gelände er noget federe efter min mening.
    De er begge tunge biler som du kan flyde en masse skala ting og dimser på uden det gøre den store forskel for køreegenskaberne smiley


  • #8   2. okt 2010 Jeg har set på honcho´en, men så jeg til at tænke på om det var bedre at købe en af deres rtr versioner?


  • #9   2. okt 2010 Hæ Hæ, der er godt nok lang fra en Gelände til en RTR SCX smiley
    RTR modellerne er efter min mening ikke værd at købe.
    Selvom man komme hurtig ud at køre når man køber en RTR, syndes jeg det er lidt dyrt at købe en RTR model hvor alle de fede alu dele er skiftet ud med plastik, og hvor der ikke går lang tid før man begynder at skifte alt el i vognen, fordi det er noget billigt lort lige som på alle de andre RTR biler der fås på markedet i dag.



  • #10   2. okt 2010 ok så tror jeg det bliver en scx10.

    lige et sidste spørsmål, er det fuldtstændigt ude i hampen og købe et novak rooster sæt:)


  • #11   2. okt 2010 Det må du nok spøge en anden om, jeg køre ikke selv med kulmotorer, og det udstyr jeg køre med er lidt svært at ha´ med at gøre, da de motorer jeg bruger ikke passer til Rc biler.

    Men prøv at finde nogen her på Rc galleriet der køre med kulmotorer, og spørg dem.
    Jeg ved at jyderne næsten alle køre med dem, så de må vide noget om det.
    De har en crawler gruppe her inde smiley



  • #12   2. okt 2010 Det må jeg nok hellere spørge dem om så, heldigvis er jeg selv jyde så jeg forstår dem nok:)

    ps: mange tak for de meget hurtige svar:)


Kommentér på:
Axial scx10 vs. RC4WD Gelände

Annonce