{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Spil på koblinghus kontra kadang? {{forumTopicSubject}}

Hej,

jeg har købt nye gear og ny kobling. Har en Kyosho gp Alpha 2, 4wd med en RB K12 motor. Når jeg nu skal skrue kobling og hus med gear på kadang'en, hvor meget spil skal tandhjulet så have? et par mm eller hvad? Ham der sidste havde bilen har smadret gearene på den, så vil gerne være sikker på hvor meget jeg skal space så jeg ikke smadre tandhjulene fordi de ikke liner op rigtigt.

Ved godt det ikke er så pænt skrevet, men håber det giver en ide af mit problem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spil på koblinghus kontra kadang?
  • #1   6. jan 2011 De skal ikke have voldsomt meget.
    2 mm er for meget.
    de skal ikke have mere end de lige er fri af hinanden, det har jeg kørt med på mine nitrobiler, og det har ikke kostet nogle tandhjul, på den konto.


  • #2   6. jan 2011 Du kunne evt göre som fx. traxxas skriver i deres manualer.
    Tag et stykke alm papir og sät det mellem tandhjulene, tryke dem sammen om papiret og spänd det hele sammen.
    Saa er afstanden i hvertfald ikke helt ved siden af smiley


  • #3   10. jan 2011 @rene Super, tænkte nok det var noget i den still, men som sagt så var der en del spil på den før efter den gamle ejers "misbrug".

    @Lars Tror du misforstår mit post smiley lyder som om du tænker på spacet mellem gearhjulet fra kadangen fra motoren og gearne på kadangen der er forbundet til det to diff. Og i så fald, så står det også i den guide der følger med til de opgraderede gearsæt jeg har købt smiley


Kommentér på:
Spil på koblinghus kontra kadang?

Annonce