{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

HPI Baja 5B spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Jeg var lige ude og lege lidt igår og det var nu også meget sjovt der sker jo lidt småting altid, men ikke noget vildt og voldsomt.

Jeg har dog nogle ting der er lidt belastende fordi jeg igen i dag lige ville tage en tur i grusgraven og teste styringen efter jeg havde samlet servosaveren igen.

Nåh servosaveren gik løs IGEN! Nogen der har en god løsning til dette. Jeg har nu prøvet med den kraftigste locktite og så må vi se om det er bedre, men der må sgu være andre med samme problem.

Min baja kører med standard 2 kammer og så en jetpro lyddæmper. Og i dag var det som om den ikke rigtig ville trække sig selv som om den fedtede i koblingen dog uden at gøre det. Hvis den holdt stille i 15-20 sekunder gik det fint igen, men så når man drejede tabte den fart og ville næsten ikke slæbe sig selv. Prøvede at pille jetproen af og det gav pote. Den gik som bare fanden igen selv om larmen var noget højere. Er der nogen der har en logisk forklaring på dette? Der er jo sådanset bare hul igennem den jetpro og jeg kan sagtens kigge igennem den. Så den er ikke stoppet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HPI Baja 5B spørgsmål
Kommentér på:
HPI Baja 5B spørgsmål

Annonce