{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Problemer med FG Baja 4WD {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..

har et par spørgsmål...

min FG baja 4wd med original Hitec 40mhz styring, fucker op engang imellem... selvom reciever + modtager batt er fuldt ladet op er det som om den selv tager gas eller drejer engang imellem, som om den får forstyrrelser.. det er meningen jeg vil have et 2.4ghz system i snarest, men har bare ikke rigtigt døjet med alm 40mhz systemer på de gamle FG´ere jeg har haft.. ?? j nogen forslag ?


samt efter den er startet (starter ok) og har kørt i 10-15 mins, dør den ligepludselig når jeg bremser eller bare lader den trille.. og den er pisse svær at starte igen, som om den er "druknet".. når den så endelig kommer igang efter 30 ryk i snoren, så skal den lige brænde ren og ha noget gas.... men jeg er nød til at gi den mellemgas når jeg bremser eller triller, ellers går den ud..

Er det "L" skruen der skal justeres, vil selv mene den får for fed blanding i "L".. eller er der andet der kan spille ind? samt hvilken vej skal skruen skrues for mindre/mere benz?

Håber på lidt hjælp.. evt en klog FG nørd tæt på viborg der vil hjælpe en FG ejer med evt fin trimning smiley


Jeg køre vpower + castol olie (3%) standard udstødning og nyere tændrør.. bilen er std og kørt under 5 liter fra ny.


Mvh Lars.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med FG Baja 4WD
  • #1   27. apr 2011 + jeg har rhino styrservo + rhino titan gas/brems......

  • #2   28. apr 2011 jeg vil foreslå at du tager ned i viborg rc klub og snakker med dem. de har en masse forstand på det der oppe. det er det eneste de køre med der oppe om sommeren. bezinen justere på den øverste skrue på kaburatoren. ind for mindre benzin og ud for mere benzin.
    har du tjekket at antenne ledning ikke er gået løs fra modtaren? eller beskadiget på nogen måde? har du evt viklet antenne ledningen omkring omkring antenne røret/holdere? for det er der mange som ikke er så inde i det der gør. og det kan også ødelægger signalet.


  • #3   7. jun 2012 min den fucker også en gang imellem.. men fandt ud af, at stikket fra tænd/sluk-knappen på selve bilen, ikke var ordentlig sat i stikket til modtageren.. prøv og tjekke om den sidder rigtigt i..

Kommentér på:
Problemer med FG Baja 4WD

Annonce