{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Traxxas 2,4ghz mister signal {{forumTopicSubject}}

Min ellers trofaste revo VXL mister signal når den kommer lidt på afstand, og står herefter uden kontakt indtil jeg kommer tæt på den igen.
Er det en død modtager, er det brud på antenne, eller?

Gode råd søges

Har rebindet sender modtager uden det har hjulpet......

HJÆLP smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traxxas 2,4ghz mister signal
  • #2   25. jun 2011 RTR fjernstyringer er noget rigtigt lort, MEN der er et par ting du kan gøre.
    Tjek modtager antennen for brud mm, der må ikke være skarpe knæk noget sted på ledningen ellers mister du en del af signalet.

    Tjek sender antennen, sider den løst, dårlig forbindelser og den slags.

    Og så er der sender batterierne, er det genopladelig batterier, er det ikke sikkert at de kan give strøm nok, jeg køre kun LiPo nu for at holde strømmen på et konstant højt niveau.
    Det plejer at give 20 meter mere smiley



  • #3   25. jun 2011 Sauron L: Jeg kunne ikke lade vær med at kigge på din profil for at se om du rent faktisk har en traxxas bil. Det kunne jeg ikke lige finde.. Man skal lige huske på at der er forskel på mærker. Jeg har INGEN problemer med mit traxxas 2.4 anlæg der fulgte med til e-revo brushless 1/8. Det er efter min mening et af de bedste radio anlæg (mht rækkevide) jeg har incl: Spektrum Dx3s, Highspeed, traxxas fm sendere.

    Bo: Du skal lige være sikker på at antennen er uden for modtager boksen i "holderen" og ikke bare krøllet sammen i den lille sorte boks:) Derefter (måske til at starte med) Skal du tjekke spændingen på batterierne i senderen..


  • #4   25. jun 2011 batterier er ok - helt nye og prøvet skiftet yderligere en gang

    Antenne er i antennerør, 5 cm højt

    Ledning er uden brud

    ØV - måske ny modtager..... modtager købes smiley


  • #5   26. jun 2011 vil lige høre engang, hvor lang er ledningen efter metalrøret?

    Kim


  • #6   26. jun 2011 8 cm vil jeg skyde på

Kommentér på:
Traxxas 2,4ghz mister signal

Annonce