{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

hpi savage xs {{forumTopicSubject}}

jeg var så lige ude og køre med min nye bil også kunne jeg ikke forstå at den ikke rigtig trak på alle 4 hjul så kiggede jeg lidt på den og fandt ud af at den ene lille pind der sidder i den ene ende af trækakslen var væk nu er der sat en anden i og nu virker det igen men lidt dårlig at den bare er røget ud så nu er alle tjekket og fået loctite så nu skulle de gerne blive der , er der nogle der har haft samme problem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hpi savage xs
  • #1   8. okt 2011 Der har været en del problemer med ESCerne (castle creation om igen...)
    men har endnu ikke set tilfælde med akslerne


  • #2   8. okt 2011 ok er det en dyr omgang hvis esc går i stykker det er vel på garantien eller hvad

  • #3   8. okt 2011 ved du hvor man kan købe div ting til sx bla trækaksler og nogle andre hjul der passer med indpressing det er ikke til at finde nogle jeg kunne godt tænke mig nogle større

  • #4   9. okt 2011 Større hjul vil jeg på ingen måde anbefale, ikke uden at bilen bliver gearet en del ned. ESCerne ligger på grænsen med en konstant temp på 60 - 65 grader på 2s allerede. Ved ik hvad fanden castle har haft gang i, men det er bare for ringe.

    Dele kan købes ved modelsport bla. sikkert os towers og thetoyz.
    Hvis du vil have andre hjul så køb fælge og dæk separat. HPI fælge og så de dæk du nu syntes om. Så er du sikker på at få korrekt indpresning.

    Der foreligger en 30 dages "no questions asked" garanti. Derfra gælder den normale garanti.


  • #5   9. okt 2011 okay tak for det jeg må prøve at kigge lidt på de sider og håbe på at esc holder smiley kan man sætte en anden på i stedet der ikke går i sykker noget der bare dur

  • #6   9. okt 2011 Så længe der ikke er problemer er der ingen grund til at skifte den.
    Problemet med ESCen er at den båler af, men det sker næsten altid indenfor de første køreture.
    En erstatnings ESC er en hvilken som helst der kan håndtere de 90 - 120 amp bilen trækker

    Selv kunne jeg godt overveje at skifte hele motorsystemet ud med en HW ESC og den nye tekin 4pole sensor motor, og så høvle sættet fra XSeren over i min slash.


Kommentér på:
hpi savage xs

Annonce