{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fg baja 4wd diff
  • #1   1. dec 2011 ja FGs diff fedt som frank linker til er klart det bedste.
    det er det fedts som de fleste fg løbskøre bruger.


  • #2   1. dec 2011 Jeg ville også bruge den fra FG. Det er noget hø at arbejde med, men det virker super godt!

  • #3   1. dec 2011 skulle ikk gerne have spær på alle 4 hjul så bliver den træls og køre med. tror jeg vælger hpi's 1000 olie bag på og så fg's 10000 foran. og så nye o ringe i diff så køre det vist. og så skal man jo bare huske og tjek olie engang imellem nu når man er ved og skrue :-.) og det gør man jo jævnligt hehe

  • #4   2. dec 2011 FEDT !! fordi 4wd ikke har en difftube men derimod remhjul holder og afstandsstykke som samlet ikke er tætte nok til olie. jeg bruger alm lejefedt synes det er lige så godt som fg´s. og for at få en spærrende effekt så skal diffet fyldes helt op. jeg bruger en teskefuld (med top smiley og efter mange liter aspen er differne som nye....

  • #5   2. dec 2011 hvad effekt giver det så?

  • #6   2. dec 2011 ?? differne virker som de skal. dvs fuld kontrol og stadig bid smiley

    Effekt det er noget ligesliberen putter i cylinderen :O)


  • #7   2. dec 2011 FG's differ er ikke tätte nok til olie, det vil altid välte ud af dem og svine bilen til smiley
    Nöjes du hellere med at smide en teskefuld alm smöre fedt i hver diff.
    Det giver ikke spär men giver den nödvendige smöring smiley

    Har selv prövet flere gange med FG's differ, det pisser ud over det hele. Lige meget om du har skiftet o-ringe osv..

    Hvis du endelig vil have olie i, saa kan ganske alm gearkasse olie anbefales. Det er ogsaa have der bruges i differne hos Elcon, Hörmann osv... Det er ihvertfald hvad jeg har set til de internationale löb jeg har väret til. Der er ingen der bövler med spär osv...
    Der er MEGET mere og hente ved at finde det rigtige opsät og däk smiley


Kommentér på:
Fg baja 4wd diff

Annonce