{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Spørgsmål angående mamba monster esc? {{forumTopicSubject}}


Hej allesammen

Er der nogle der kan fortælle mig om det meningen at blæseren stopper efter sender har fået kontakt med modtager, også tænder og slukker af sig selv når man kører?

Altså om den tænder når den blir for varm og automatisk holder den kølig? Eller er der noget i vejen med den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål angående mamba monster esc?
  • #1   5. mar 2012 ja, det plejer den at gøre ............. blæser starter først lige inden skidtet brænder af ):

  • #2   5. mar 2012 Haha øv smiley

    Er det ikke noget man kan fixe? smiley
    Via indstilling eller noget?
    Ved godt man kan åbne den og føre ledningen over i sender i stedet men ja,ryger garantien så ikke?


  • #4   5. mar 2012 Bare den får luft nok = huller i karossen og du kører med en fornuftig gearing, så burde den ikke blive for varm, jeg har ikke haft nogen problemer med min ihvertfald.

  • #5   5. mar 2012 ronnie R
    Har det været i din Losi?
    Gear den ned til 13T i stedet for, og du vil ikke få problemer.


  • #6   5. mar 2012 Har kørt løb med mit mamba monster med 2200kv og der var ingen problemer, min esc er så en version 3, har kun skiftet for at prøve noget med censor, men mit mamba er med som reserve,............

    /Mikael


  • #7   5. mar 2012 Jeg har kørt med mange Mamba sæt, og jeg har aldrig haft problemer, og jeg har kørt med alt fra 2650 kv til 1600 kv. De ESCer jeg har haft, har spist alt hvad jeg har smidt efter dem, og det er kun på varme sommerdage hvor den virkelig har fået smæk, at blæseren på ESCen er begyndt at køre.

    Når du tænder for ESCen laver den kontrol af alle funktioner, tester battery celler, og tester blæser. Derefter går den i normal, hvilket vil sige temperaturstyret blæser. Ergo starter den kun hvis ESCen får det for varmt.

    Er du utryg ved det, så kan du trække strøm fra din Modtager, ligesom man gør med motorblæser, og så bare lade den køre hele tiden.


Kommentér på:
Spørgsmål angående mamba monster esc?

Annonce