{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.424 visninger | Oprettet:

sonny h
sonny h
Tilmeldt:
28. mar 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12

udstødning på fg jetpro, {{forumTopicSubject}}

stå og overvejer og prøve den http://rc-car-online-shop.de/shop/en/products/reso_0026-y0385-jetpro-tuned-pipe-for-marder-baja-buggy-attack-uno-1pce-.html

på grund af der ikk er nogen samlinger hvor det kan hoppe fra hinanden. mit spørgsmål er så bare om den er ligeså god i effekten som den jeg har da. som er denne her http://rc-car-online-shop.de/shop/en/products/fg_6299-6299-the-new-fg-steel-power-1:6-tuning-pipe-for-fg-2wd-4wd-off-road-monster-and-stadium-models-set.html
håber der er en med lidt viden du kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstødning på fg jetpro,
  • sonny h
    sonny h Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #1   16. apr 2012 hvis du kigger i den sidst link jeg lagde ind er det ikk en vrc udstødning. for den holdte ikk særlig godt. for den er knækket nemlig

  • #2   16. apr 2012 Du får INGEN ekstra power ud af at skifte den fede fg potte ud du har. brug pengene på noget andet sjovt ( flere ccm, kobling, servoer, aksler eller en fg til smiley

    //<brian


  • sonny h
    sonny h Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #3   16. apr 2012 frank c okay men den fg udstødning er altså også stål for den er blevet svejset sammen igen nemlig.

    brian s der var ikk for og få ekstra power har lige fået ny tun motor til den nemlig. det var mere for og få noget der måske holdte lidt bedre. men den er blevet svejst så må jeg se hvor læange den holder denne her gang. det bare træls når den udstødning er en måned gammel også den knækker over.


  • #4   16. apr 2012 Min erfaring er at jetpro holder dårligt fordi de stritter uheldigt meget uden for bilen når den tager en trille tur.

    Hvis man gider at sørge for at fg potten sidder som den skal så skal der rigtig meget til at ødelægge den.


  • sonny h
    sonny h Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #5   16. apr 2012 okay super. meget rart og høre andres erfaring med de forskellige udstødninger os jo.
    min den var så åbenbart bare været uheldig jo:D


Kommentér på:
udstødning på fg jetpro,

Annonce