{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  traxxas esc vxl-3s
  • #1   17. sep 2012 gå efter en motor med max samme kv og max samme str, men med 4poler.
    Esc er lort mildt sagt smiley
    Bedste du kan gøre er at sælge den og købe en elastik, den holder bedre og er vandtæt.
    ej spøg til side, sælge esc og så købe en hk60A car esc eller 100A.

    Så fik du sandheden smiley
    Der er desuden rpm begrænser i esc, så den kan max høste 50.000rpm


  • #2   17. sep 2012 kristian l, er der ikke Velineon 3500 motoren der har et Max RPM: 50,000 og ikke escen

  • #3   17. sep 2012 Hey, det er esc. Motoren er ligeglad, det er en feigao smiley
    Og lige for at sikre mig at det er den rette esc jeg sviner. Det er den til 1:16 right ?

    Den esc til 1:10 er dog også mega dårlig. så der ville jeg heller ikke skifte motoren.
    Den er presset nok med std motoren.
    Det er ren papir specs der er på den store esc. 176A i spids var nok til at hive skelettet ud af røven på den. så de 200A konstant er vist en røver uden lige.
    Man kan forbedre den væstenligt hvis man skiller den ad og laver en ny kasse til den, hvor det nederste er en alukøler, hvor der så skal heattransfer "gummi" imellem den og mos fets.
    50% af fets sidder i bunden og eneste overførsel af varme fra dem går op igennem ben og op til de andre 50% af mos fets som så har alukøleren på.


  • #4   17. sep 2012 ok hehe har jo den anden motor med esc jeg overvejer at smide i Hobbywing Xerun V2 Brushless Motoren på på 2000 kv

  • #5   17. sep 2012 tror nok den lille heder m og ikke s

  • #6   17. sep 2012 Ja ok det lyder bedre end vxl esc ihvertfald.
    Men min anbefaling er den samme uanset om det er den store eller lille esc.
    Dont push them.
    Ang hw xerun esc, så har folk haft lidt problemer med dem og tilhørende motorer. så der skal du passe på.
    Jeg tror personligt det er spørgsmål om bad luck, ligesom med de første mamba monster esc og version 2 og 3 i starten hehe.
    Jeg kører selv med en rebranded xerun esc i min thunder tiger, og den har kørt problem frit i over et år


Kommentér på:
traxxas esc vxl-3s

Annonce