{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

MegaClod {{forumTopicSubject}}

Hej RCG, er i gang med mine seneste projekt..et MegaClod..

Ide er at bygge et custom alu race maskine baseret på et Tamiya Clodbuster. Der er flere aftermarket producenter derud og efter et del "homework" valgt jeg Crawford Performance Engineering USA.

Så er næsten alle dele hjem så her til Juleferie vil jeg gå for alvor i gang med den..

Chassis er CPE Predator med 4 link suspension,Thunder Tiger CVDS, CPE BTA styring, rearsteer lockout, Savox 1256TG servo, og Spectrum SR3300T modtager. Axles/trans x2 fra et Clodbuster med Level3RC axle sledguards, og resten er i alu..
Power kommer fra 2x Castle Sidewinder V2 escs og 1406 4600kv børsteløs motors ..et sæt til hver axle..skulle nok være gang i den!!
Pro-Line Powerstroke dæmper til Slash x4 og "Weld Racing" beadlocks med Moab dæk, lidt gejl som Clodzilla alu bumpers og et flot Pro-Line F100 custom paint karosse fra USA til slut..

Den skal nok være lidt af et udfordring da der er to motorsæt og den her type af suspension har jeg aldrig provet før men glæder mig til at find ud af det ..

Jeg vil hold den løbende opdataret som ting sker..alle input, tips og tricks, erfaring og kommentar er meget velkom!! Se mine profil for et fotoalbum med flere billeder..

Mvh Kristian.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MegaClod
Kommentér på:
MegaClod

Annonce