{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjulnav - hjælp til montering
  • #1   12. mar 2013 Synes det ser ud som om du skal tage dit hex af og lader den stang som normalt sidder i hexen (altså den som går igennem akslen) skal bare direkte i hjulet

  • #2   12. mar 2013 Der skal du have custom lavede adaptere. De er til 1:8 nitro fladbane racere.
    Du kan ikke købe adaptere der passer på din rustler.
    Du skulle have købt dem til mini revoen, eller nogle 30mm brede, eller bredere skumhjul til 1:10 nitro onroad, med 12mm hex.
    Jeg kørte med forhjulene af sådanne, med custom lavede adaptere. Min næste skal køre med baghjul da der kommer "lidt" mere power i


  • #3   12. mar 2013 Ok. Ja tak Kristian, for alt for sen tilbagemelding smiley Ved godt du nævnte det tidligere men har bare ikke rigtig kunne finde dem? eller nogle som jeg lige synes kunne passe... Men måske du er interesseret i at købe nogle helt nye skumhjul til fladbane racere? smiley
    Nå men, på den igen så...


  • #4   12. mar 2013 her er en mail rseff99@yahoo.com
    Det er ham der laver gone bananas skumhjulene til mini revo, så vidt jeg har opsnappet.
    De koster 60usd på thetoyz.com så de er helt klart i den dyre ende.
    Men kunne læse på traxxas forum at han kan sælge dem billigere ( 45usd) og du kan også sende ham de hjul du har og få ham til at smide skum på dem.
    Vil også tro at hvis han sender dem, at der er større chance for at ryge igennem tolden.
    Ellers skal du kigge på dem fra jaco. De er bare giga i diameter, men mange kører hurtigt med dem på youtube. Jeg er bare af den overbevisning at mindre dia giver bedre forudsætninger.

    Tjek evt tråden her ang banan hjul http://traxxas.com/forums/showthread.php?8950643-foam-tire-for-the-mini-revo-by-gone-banana-racing

    Jeg har et overdrevet lager af de hjul du har købt, så har ikke interesse i flere mvh k


  • #5   12. mar 2013 Super tak tak. Du er en venlig mand smiley Det må jeg nok lige undersøge...
    Kender du hjulene fra XO-1? De er vel også i den store ende, og sikkert svinedyre


  • #6   12. mar 2013 xo-1 hjul kan ikke anbefales. Har set hvad de kan gøre ved temp og A træk på en 1:8 buggy. De er desuden større i diameter end skumhjul til 1:8 buggy.
    Har du både for og baghjul af de shumacher du har købt ? Mål evt lige bredden.
    Kan lige prøve at se i gemmerne om jeg har dobbelt sæt adaptere, så kunne jeg måske overtales til at sælge et sæt
    mvh k


  • #7   12. mar 2013 Ja, nu snakker vi smiley
    Nej kun et sæt baghjul. De er 6cm brede vist nok. Til foran har jeg nogle forskellige alm 1/10 tc skum-børger med 12mm hex, synes måske de virker lidt små?
    De her baghjul jeg fandt, synes jeg bare så gode ud, i størrelse inder/yder dia osv. Helt perfekt... (ja altså lige bortset fra det var de forkerte smiley )
    Har kigget rundt omkring, og kunne bare ikke lige finde nogle jeg kunne lide. Måske jeg bare skulle lytte til fagkundskaben (dig) istedet for.


  • #8   13. mar 2013 Ja ok, jeg lurer lige.
    Du får lige en pm, så du kan holde mig lidt i ørene hehe.

    mvh k


Kommentér på:
Hjulnav - hjælp til montering

Annonce