{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Trophy mister signal {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker, min Trophy mister signalet efter at have kørt med nye batterier i 20 minutter, hvis jeg ikke skifter til nye batterier efter hvert 20 minut så sætter den sig fast i gassen og jeg kan hverken dreje eller bremse. Skal siges at det har den gjort lige siden jeg købte den fra ny af, og der er failsafe på og den er testet og VIRKER! Der er også kommet helt ny modtager og sender men gøre det samme stadig, batterier er prøvet at blive købt at forskellige mærker og hos forskellige rc forhandler men samme problem opstår. Har også været nede ved rckongen hvor jeg har købt bilen og de kunne hele ikke finde fejlen...
Nogen der har været ude for noget lign. eller nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trophy mister signal
  • #1   12. maj 2013 jeg har haft samme problem med et modtager batteri der gik hurtigt dødt , det skulle så vise sig det var fordi jeg havde ladet det forkert op første gang , man skal åbenbart lade et helt nyt batteri op meget langsommere end man skal efter første gang så holder det åbenbart længere .... dør modtager batteri duer failsafe ikke , det kun hvis strømmen går på din sender den stadig aktiveres i bilen ..

Kommentér på:
Trophy mister signal

Annonce