{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Steffen L
Steffen L
Tilmeldt:
4. mar 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Første gangs hjælp til kyosho nitro bil {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige anskaffet mig en kyosho RTR rally bil med nitro motor. Søger en der har tiden og lysten til lige at hjælpe mig igang så jeg får den bedste start med vognen. Har haft den i gang men tror jeg skal justere den lidt, da den hurtigt går ud. Vil gerne dække benzin/bus udgifter inden for rimelighedens grænser. ( kbh,Odense des lign. )

Bor selv i Randers

Håber på meget hjælp hehe

God aften Steffen Lyngaa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første gangs hjælp til kyosho nitro bil
  • #1   30. jul 2013 bor i lystrup du skal da være velkommen til at kigge forbi så skal jeg nok kigge på den
    mvhkent


  • #2   30. jul 2013 Nitromekanikkeren.dk. så er du godt hjulpet. Tillykke med købet. smiley

  • Steffen L
    Steffen L Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   31. jul 2013 Tak tak dejligt med positive tilbage meldinger smiley Fik dog gang i den efter lidt skruning i luft og brændstof mængden. Men nu havde jeg så ikke lige opdaget at fail safe sad i sc'en og ikke i controlleren så den tog lige en post kasse head on og bøjede foreste kardan! Men fedeste 10 min. ever! haha...

    hvis nogen af jeg kender til hvor jeg kan få reservedelen eller forbedringer til den, da den er noget tynd i det synes jeg.

    Mvh Steffen


Kommentér på:
Første gangs hjælp til kyosho nitro bil

Annonce