{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Hvilken Fjernstyring skal jeg vælge ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg jeg har kigget rundt omkring og bliver endnu mere forvirret.. Skal det være 27 - 40 Mhz.. 27 Mhz skulle der ikke være så mange kanaler , 40 Mhz har masser af kanaler.. Men hvad med 2,4 Ghz... Kan man bruge det til hvilken som helst sender/modtager eller hvad.. Foredelen er jo at den selv vælger hvilken kanal der er fri og tager den.. Slut prut med krystaller.. Men jeg vil også gerne have en okay Sender ( Pistol ) men har heller ikke alt for mange penge ( 1500,- ) Hvad skal jeg dog vælge ??? Kan du hjælpe .....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Fjernstyring skal jeg vælge ??
  • #1   31. aug 2005 Hi Ove.
    Jeg har lige investeret i en Sanwa MX3 S. Den er uden krystaller og synthesized.. Det betyder at der er valgmulighed mht. frekvensindstilling. Du stiller modtageren på en frekvens med 2 små drejehjul, og tuner senderen ind på samme. Den kan også arbejde med modtagere med krystaller. Så tuner du bare ind på krystallen og så er der forbindelse. det har indtil videre virket helt stabilt og meget nemt.
    Den har følgende features :

    Batteri check.
    Servo reverse.
    Sub trim.
    Model select 18 stk.
    Arc. hastigheds regulering og acceleration af servo når den trækker. f.eks kan du stille den til at trække ekstra hurtigt når du aktiverer gassen.
    End Point justering.
    Steering Dual Rate.
    2 stk standard servoer på ca. 5.2 kg 6 v.
    Den ligger godt i hånden, er nem at programmere og er et godt køb til ca.1700,- hod Holte Hobby.
    kan også købes hod RCModels til en lidt højere pris.

    Håber du kan bruge denne info.


  • #2   31. aug 2005 Ja det er nok sådan en jeg er på kig efter.. Den er sku da snart... Det kunne godt blive den.. Takker mester..

  • #3   1. sep 2005 Kig på en Graupner/JR XS6Pro, 3 kanals Synth system.

    Jeg har set den på nettet til ganske fine priser, check evt. den tyske E-Bay: http://www.ebay.de eller denne:
    (link fjernet)

    Hos Fliegerland har de den til € 139,95 + porto!

    Ellers så se om du kan få råd til en Spektrum DX3, den koster godt nok lidt over 1500,- men det er bare fedt at køre på 2.4Ghz, hvor man ikke har problemer med krystaller eller radiostøj.

    Jeg har selv en Nomad Sensor ((link fjernet)), men den er noget dyrere (ca. US$ 510 + porto, told og moms)


  • #5   1. sep 2005 Nu har jeg sku bestilt en Sanwa MX 3S , da jeg godt kan lide at man ikke skal have nogen krystaller.

Kommentér på:
Hvilken Fjernstyring skal jeg vælge ??

Annonce