{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super mono x - mangler bakgear?
  • #1   27. feb 2014 min Mono X har aldrig kunne bakke....
    men den er sku ellers meget spas med S3Lipo, den dykker som en fisk.. smiley


  • #2   27. feb 2014 jep, jeg sejler også med 3s smiley .. ganske sjov smiley
    Men regnede da lidt med at der var bakgear, især fordi jeg har haft skrevet til support et af de steder den sælges. Der ville de godt hjælpe med at kode det, hvis jeg kunne vise en kvittering, Hvilket jeg ikke kan da den er købt brugt.

    Har i andre super mono x ejer heller ikke brems/bak?

    Jeg mangler det lidt når man er på vej ud i siv'ende .. sidste gang måtte jeg ud og soppe efter den(i November - *breeew*)


  • #3   27. feb 2014 hehe surt.. men er man ude og sejle, må man forberede sig på en tur i vandet, i værste fald.. smiley

    ellers.. køb en Traxxas Spartan, det er nok noget af det fedeste jeg nogensinde har sejlet med.. og den kan bakke.. hehe :D:D


  • #4   27. feb 2014 jep, det er en af risikoerne smiley .. jeg var også bare glad for at der ikke var dybere smiley

    Men min lille FT007 har brems og bak.. så tænkte at det burde der også være i denne.

    Spartan'en lyder også pænt vild .. men også en anden prisklasse.


  • #5   27. feb 2014 rigtigt rigtigt, men også en meget anden "sjov" klasse..
    pyt nu med det... aner ikke om der er mulighed for at få det i, med den esc.
    har tosset lidt på youtube, og kan ikke finde nogen der bakker.. smiley


  • #6   27. feb 2014 nej ved heller ikke lige om der er mulighed for det. Har du haft din fra ny?

  • #7   27. feb 2014 Der findes flere versioner af mono-x eren, der versioner med træ båd stativ, hvor låget kan skrues fast, den har programmerbar esc...

  • #8   27. feb 2014 Ahh, det giver mening så. Min er den ikke programbare så(plast stativ).

  • #9   27. feb 2014 min er med træ stativ, og skruge til låget.....
    har haft den fra ny ja,
    så den kan få bak...? fortæl fortæl.. :D:D


  • #10   27. feb 2014 D j det kan jeg ikke vide, min kan. Tror du skal kontakte butikken hvor den er købt, de må da vide det...

  • #11   28. feb 2014 Wingman, bare af nysgerrighed. Hvordan koder du bak på din? - så kunne jeg gøre et forsøg på min.

  • #12   1. mar 2014 well det var lidt avanceret, jeg skulle holde bremsen i bund på senderen, SÅ tænde båden, så hopper den i program mode, hvor man med gassen på senderen han hoppe mellem menu´erne. lige som på samme måde, som alle andre båd esc´s fra fx novaks, traxxas, castels og hobbywing.

  • #13   1. mar 2014 Prøvede lige at holde bremsen i bund. Her starter den med at bippe(mange bip).. indtil jeg stopper med at holde bremsen inde. Lyder det normalt, og hvad skal man så? smiley



  • #14   1. mar 2014 Jan g, det lyder som om der går i program mode, men jeg kender jo ikke softwaren i din Speedo, derfor er jeg på bar bund her.

    min bak ligger som program 1 mode 3 hvis det siger dig noget..

    Ta den da med i butikken hvor den er købt, de kan da 100% fortælle hvilken software version der befinder sig i din båd og programmere bak for dig, det er vel den service man betaler for når man køber en båd tænker jeg?



  • #15   1. mar 2014 så lige den er købt brugt =S, ja så er der lang vej hjem... du må op med muldvarpen ved nærmeste hobby pusher og købe dig til hjælp, der må da ligge noget i nordjylland tænker jeg =) måske fjernstyret i ålborg?

  • #16   1. mar 2014 min er købt hos morfars, spørsmålet er så bare om jeg kan finde kivtering..

  • #17   1. mar 2014 Den gør et eller andet ihvertfald smiley .. men lige hvad den gør smiley Syntes bare ikke at der kommer nogle valg efter de mange bip.

    Tjaa, kan godt være det bliver nød til at være løsningen smiley .. meeen, ville jo være sjovere at gøre det selv(free)


Kommentér på:
Super mono x - mangler bakgear?

Annonce