{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.524 visninger | Oprettet:

Hvilket FPV (Fatshark) {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg har siddet og ledt nettet igennem efter et Fatshark FPV kit, men jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for, hvilket jeg bør købe.

Er der nogle der har erfaringer med nogle af sættene? Jeg står lidt mellem Attitude V2 og Predator V2, kan bare ikke beslutte mig. Attitude er jo det bedste der er på markedet pt, men så er prisen også derefter, og der skal tilkøbes batteri oveni.

Predator kan fås som RTF, men ved så ikke med kvaliteten på brillerne... Hvad havde i andre valgt? Måske et helt andet alternativ?

Det skal monteres på min F550.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket FPV (Fatshark)
  • henrik w
    henrik w Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #1   10. mar 2014 Hej Andreas..

    Jeg var selv i samme situation for nogle måneder siden og endte med at beslutte mig for Attitude modellen. Mest for ikke bagefter, at ærgere mig over at det måske havde været sjovere, hvis jeg dog bare havde købt det rigtige fra starten smiley

    Nu har jeg så fløjet med sættet ca. 10 gange på min Multiplex Twinstar II, med gopro Hero 3 som camera og kvaliteten fejler ikke noget.
    Desværre er det bare som om at min hjerne ikke hurtigt nok kan omsætte videoinputtet til en konstruktiv håndtering af min sender og jeg kommer derfor ofte i "near crash" situationer.
    Jeg har en enkelt gang prøvet udstyret på en quadcopter a lá din, med noget større success. Det går simpelthen for stærkt når det er monteret på et fly, der af gode grunde ikke lige kan stoppe op og orientere sig, så derfor sælger jeg nu hele sættet, dog minus Gopro cameraet.

    Det drejer sig om følgende:

    1x Fat Shark Attitude SD Video Goggles with builtin headtracking module.
    1x Fatshark 7.4V 1000mAh battery
    1x ImmersionRC 5.8GHz Antenna Set (2 antennas) SpiroNET - Version 2
    1x charge cable for 7,4 V battery

    Det hele er købt i England for nogle måneder siden og kostede mig 3.450 dkr. plus fragt. Det har som sagt kun fløjet ca. 10 gange (derfor som nyt).
    Hvis det har din interesse, skal du få sættet for 2.500 dkr. og så får du en lille Pan/tilt kamera holder med, der virker sammen med headtracking modulet i brillerne.
    Jeg bor i Nordsjælland og du er velkommen til at komme forbi og kigge nærmere på det.

    Venlig hilsen

    Henrik tlf:40920950


  • #2   11. mar 2014 Hold da op, det lyder lækkert, det tager jeg! Skriver til dig i morgen. smiley Bor i Storkøbenhavn, så måske kan vi aftale noget lørdag?


Kommentér på:
Hvilket FPV (Fatshark)

Annonce