{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Sniper/tt01 {{forumTopicSubject}}

Hej RCG
jeg har lige investeret i en Sniper Rally ( har læst hvad de fleste syntes om denne bambus maskine :)) men har et spørgsmål til hopups til den. kan man bruge alle huopups der er til TT-01 eller er der nogle der ikke virker. her kigget på yeahracing der har et helt kit til tt-01, som jeg syntes ser ret lækkert ud, men det er skørt at købe hele sættet hvis der er flere dele der ikke virker.
http://www.yeahracing.com/catalog/cktt01ebu-conversion-upgrade-version-tamiya-tt01-tt01e-p-2448.html
og sidts men ikke mindst. Kan man få diff og Spur i bedre kvalitet til den(metal istedet for plastik).

Denne Sniper bliver brugt til at hygge med indtil jeg har råd til en Traxxas eller Tamyia bil.

glæder mig til at få lidt info smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sniper/tt01
  • #1   4. maj 2014 Hvorfor så opgradere på den spar pengene så hurtige får en bedre bil

  • #2   4. maj 2014 de fleste dele passer men ikke alle og syndes det er fuldstændig tåbeligt at købe sådan noget hvis du knækker et ophæng så udskift dem med nogle fra en tt-01 smiley

  • #3   4. maj 2014 Hi gyus tak for feedback.

    50% af rc biler for mig er at skrue på dem, der er sniper i mine øjne et fint valg som begynder. Der skal helst være lidt i vejen med den.
    Min kammerat har en Traxxas slash som kører som en drøm og er næsten vedligeholdelses fri. Derfor skal jeg have sådan en på et tidspunkt. Men jeg er ikke misundelig på ham, da jeg syntes det er fedt a skrue.

    Tusind tak for svar dherre smiley


Kommentér på:
Sniper/tt01

Annonce