{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.916 visninger | Oprettet:

bygning af rc ubåd {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen smiley

to af mine venner og jeg planlægger at bygge en rc ubåd.
men inden vi går igang har vi et par spørgsmål som vi håber i kan hjælpe med:)

1:
så vidt jeg har forstået er det ekstremt svært for 2.4 ghz at penentrere vand. derfor vil vi enten lave en lille "platform" med en lille antenne der stikker op over vandet. den anden mulighed ville være at forbinde den direkte med senderen. hvad tror i ville være den bedste løsning, og vil det på nogen måde være muligt at lave det trådløst?

2:
vi har planer om at implentere et fpv system når vi har fået det hele til at virke. ville det være en mulighed at bruge systemet med en platform og en antenne eller ville det være smartere at forbinde det direkte til monitoren.

har kigget lidt rundt på nettet for at prøve at finde ud af hvordan andre laver deres ubåds fpv systemer men jeg kan ikke helt gennemskue hvordan det virker. er der nogle der ved noget om fpv systemer? smiley

3. jeg kigger også efter en motor og esc til ubåden. jeg har fundet ud af at der er mange som bruger crawler motorer på grund af det høje moment og langsomme omdrejninger hvilket ejner sig godt til ubåde. har i nogen idé om det ville være smartest at købe en vandkølet motor/esc eller et crawler sæt?

alle inputs er velkomne og mange tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bygning af rc ubåd
Kommentér på:
bygning af rc ubåd

Annonce