{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

nitro bil hjælp bliver snart sindsyg {{forumTopicSubject}}

Hey folkens har nogle problemer med nitro har kørt nitro før så har lidt forstand på det
Men jeg har købt mig en revo 3.3 en firestorm 3.0 og en eller anden taiwan model hsp
Nå men jeg har selvf tjekket dem igennem og givet dem nye gløderør og købt en dunk frisk nitrolux 25% Men de går af lort

Hsp starter fint men ville ikke tage gas lige meget hvordan den bliver indstillet og efter nogle forsøg er den helt død

Hpi starter pisse godt og køre som en drøm det første minut også ville den heller ikke tage gassen lige meget hvordan den bliver justeret og efter noget tid er den også helt død

Revo den er bare fuldstændig død der er masser af komp og giver kun tegn på at ville starte men så snart man slipper start knappen så dør den

Har en mistanke til at nitroen er noget skrammel hvad er jeres ider



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nitro bil hjælp bliver snart sindsyg
  • #1   2. sep 2014 tag dem i bilen og kig forbi så kigger vi på det smiley

  • #2   2. sep 2014 der findes sikkert et el-konv. kit til den... så har du en driftsikker bil som køre mere end den larmer... i stedet for omvendt, men det kan du jo selv gøre op smiley

    Held og lykke med det


  • #3   2. sep 2014 Passer gløderørerne til vejr foholdene og motor størrelse?

    Har du forsøgt at opvarme motorerne før start med f.eks en føntørrer eller på en hed radiator?

    Du har også de rigtige gløderør? Her tænker jeg om du forsøgt at bruge et turburør kontra standard rør?

    Er du sikker på alt er tæt mellem karb og motor og rundt omkring?

    Er dine koblinger i orden eller helt døde?

    Er alle batterier helt opladt? Både i bilen og glødestarter?

    Find de rigtige grund indstillinger for hver motors HSN/LSN og start derfra frem for at du "laver" en grund indstilling og arbejder derfra.


Kommentér på:
nitro bil hjælp bliver snart sindsyg

Annonce