{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

nok den eneste Fg leopart med zenorah g320 motor {{forumTopicSubject}}

leopart med zenorah g320 motor sikke en hovedepine den passede sku ikke. men ja mange tanker om hvad man så sku gøre og nogle timer med en fil. selve koblingshuset var nemt nok men motor blokken går jo på tandhjulet der sider lige bag motoren. fordi krumtapshuset er så meget større end de gamle g2xx motore og cy motore. ca 7 mm skal der af det nederste bolt hul i blokken til koblingshuset så der er ingen bolt i mere. men 3 er også nok når den ogse er så godt styrret i center. så nu findes der en leopart med g320 motor og nok den eneste pt. da sitat fra davesmotor.. This engine is not compatible with most FG Modellsport or Smartech models. The larger crankcase interferes with the input shaft into the transmission.. det læste jeg så først da jeg fandt ud af der var et problem og koblingshuset var filet og tilpasset til "gearings ophænget"
men første halve litter er brændt op i tomgang. så nu er det bare ud og trille en litter op med lidt gas inden den skal have noget gas. og den går bare godt i tomgang. når ja fik også nesten bilen i hovedet da den sku startes første gang selv om jeg havde en hånd på toppen af motoren den fik pludslig meget modstand/tilbageslag i træksnoren hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nok den eneste Fg leopart med zenorah g320 motor
Kommentér på:
nok den eneste Fg leopart med zenorah g320 motor

Annonce