{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Rico O
Rico O
Tilmeldt:
25. apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

castel 90 A og spektrum DX6 {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg håber at der er nogen her inde der kan hjælpe mig, jeg har lige anskaffet mig en fin ny spekrtum DX6 Black edition, og er ved at bygge en trex 550e pro op.
Jeg har fået det hele til at virke bort set fra at min talon castle 90A ikke vil aktivere min align 730MX motor.
Lidt baggrund om hvordan maskinen er opbygget, der er en brain ikon gyro på med DSMX sat på som er binde't, men der må være en indstilling et eller andet sted som jeg måske har overset, og har måske stiret mig blind på det hele nu smiley
så hvis der er en smart person her inde der kan guide mig på rette spor ville jeg blive en meget glad lille mand smiley

på forhånd tak.

MVH Rico


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  castel 90 A og spektrum DX6
  • #1   11. nov 2014 Gå ind på modelflyvning.dk og lave en tråd der.. der vil du helt sikkert
    kunne få hjælp.. men er næsten sikker på at du skal give dine endpoint
    på gas fuld gas og helt low.. plejer at være sådan med de castle


  • #2   11. nov 2014 Et gæt kunne være du har fået sat den på idle up og den ikke vil starte af sikkerhedsmæssige årsager. Men det er en god idé at hive fat i nogen, som har mere forstand på det smiley

  • Rico O
    Rico O Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   11. nov 2014 hejsa Vagten, jeg har lige oprettet mig som bruger på modelflyvning.dk, tak for det smiley

    Hejsa don, jeg ved at den står ikke i idle up 1 eller 2, den er i normal, det ser jeg altid efter før jeg tænder min sender smiley men ellers en fin ide tak for det smiley


Kommentér på:
castel 90 A og spektrum DX6

Annonce