{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Axial scx10 længde {{forumTopicSubject}}

Hvis man nu har en Axial scx10 som er bygget så den passer til en Land RoveRover Body, så ved jeg den er kort i aksel afstanden, da jeg selv har bygget linksene.
Hvis jeg så vil have en Tamiya Tundra body på, er det så nok at bare ændre linksene, eller skal man ud i en anden ramme også?

Hvilke dæmpere ville i anbefale på den, jeg syntes de er noget slatne dem der er standart.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Axial scx10 længde
  • #1   2. jan 2015 Hvad mener du med støddæmperne? Synes du bilen " sejler " eller " slasker " ?
    Jeg har 35wt i mine, fyldt til lidt under kanten. Hvis jeg fylder dem helt bliver de meget hårde. Jeg synes det giver en rolig bil på forholdsvis jævn underlag, men stadig bløde til at den sagtens kan " flexe " dem i bund selv..

    Det med karossen og rammer aner jeg ikke smiley


  • #2   3. jan 2015 har ikke selv en scx10 men ved da så meget at hvis du flytter bagakslen med længere links skal du selvfølgelig også have en længere kardanaksel på

    specs på tundra:

    Tamiya Tundra Hi-Lift:
    Length: 500mm
    Width: 216mm
    Wheelbase: 311mm (12.25")



  • #3   7. mar 2015 mit problem med dæmperne var at de ikke kunne holde bilen oppe. De gik næsten i bund, når jeg smed batteri og karros på bilen.
    Så jeg vil gerne have nogle dæmpere der kan tage vægten.


  • #4   7. mar 2015 Du kan evt kompensere med hårde fjedre og eller tykkere olie. Jeg ville gå efter hårde fjedre.

    Ellers ja, nogle andre dæmpere men deres fjedre skal også kunne bære bilen.


Kommentér på:
Axial scx10 længde

Annonce