{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  60cc til Losi 5-ive
  • #1   7. feb 2017 Ebay er en salgsside så det er ikke selve Ebay du handler med smiley men han har 97.4% Positive feedback ud af 448 anmeldelser så tænker han er fin nok og modtager du det ikke kan du oprette en sag hos Paypal og få pengene tilbage smiley
    Og husk den er fra Kina så du skal nok betale 1450kr ekstra når den kommer til Danmark smiley


  • #2   7. feb 2017 Okay Tak

  • #3   7. feb 2017 Men skal der så også to tanke til når den har to motorer?

  • #4   7. feb 2017 hej Jonas, jeg er enig med "smiley" at Ebay er et OK salgssite og at sælgeren, ud fra vurderingerne ser OK ud.

    Jeg ville dog vælge en motor, som du kan få reservedele til i DK eller EU, f.eks en Zenoah, RCMK, CY eller Tiger-King.

    HK angivelsen er absolut også i den høje ende og jeg har endnu ikke set den form for 2-i-1 afgangsstuds til udstødningen. De fleste 2-cylindrede kører med 2 tun-potter.

    Her er et alternativ, fra en sikker motortuner http://www.davesmotors.com/RCMK-CR600B-TWIN-57cc-4-bolt-36mm-29-5cc-Engine-.html

    mvh
    Finn


  • #5   8. feb 2017 Ebay er bestemt ikke en "OK salgssite". Ebay er Ebay, og Ebay er uforlignelig.

    De har en ekstremt aggresiv (for aggresiv) køberbeskyttelse, og så længe du husker at gøre indsigelse gennem paypal, hvis du ikke modtager varen, eller varen er mangelfuld, så har du stort set 100% sikkerhed.

    Alle de, der ikke ved, hvordan ebay fungerer, har virkelig noget til gode. Der er masser at sætte sig ind i, og det er bare at komme igang smiley


  • Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    okt 2016

    Svar: 10
    #6   11. feb 2017 er den motor ikke vildt sær at stille ? mener det må værre svære at høre når der er 2 cylindere

Kommentér på:
60cc til Losi 5-ive

Annonce