{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

Morfars i pinsen {{forumTopicSubject}}

Hvis nogle af jer havde planer om at tage ud til Morfars i pinsen, så bemærk lige at man i år ikke må køre med 1:8 biler
Så vi gider næppe tage derud i år, når man alligevel ikke må køre.

Kommentarer på:  Morfars i pinsen
  • #2   19. maj Det er faeme plat. folk køre på eget ansvar, men super Tommy må gerne fræse rundt med x-maxx'en.. tror sku også jeg springer over pinsen. var derude da det regnede (den oprindelige dato) og det var det ikke noget problem

• #3   20. maj For mig gir det nu meget god mening, jeg så til påske en 1:16 bil blive ramt af en 1:5 hos moffe i herlev.

Det var ikke noget kønt syn, den lille bil var helt knust!!!

Så længe slash 4x4 or revoerne kan køre er det fint for mig.

At kalde sikkerheds regler platte er nu nok bare at have nej hatten på martin, jeg kan jo se i dine albums at du har 1:10 biler nok

Vel mødt jeg dukker op igen regn ellert sol, det har været super dage de sidste par år, for mig og drengene

• #5   20. maj jamen du må da have en dejlig tur til pinse. jeg har også selv fået biler smadret derude, men det er igen på eget ansvar, og man ved det kan ske. ja jeg har nogle 1:10 biler, men har udover det også 2 1:8 biler som jeg primært køre med (så er din interesse for mine biler også blevet opdateret)
    jeg plejer også at komme hvert år, men i år springer jeg ihvertfald over.

Kommentér på:
Morfars i pinsen