{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  meet n drive?
  • #1   15. okt 2017 Ikke for at være lyseslukker, men midt og vestjylland er jo et relativt stort område hehe. Så du skulle nok skrive hvor du selv er fra så kan folk også nemmere fortælle hvor der evt. er steder at køre i nærheden af dig eller de andre som melder sig på banen.

    Håber i får en god dag med hygge kørsel.


  • #2   15. okt 2017 Ved der er nogen der køre i Viborg i dag. Og der er også nogen som køre ude ved brunkul området. Jeg kan smide link til nogle grupper senere i dag. Er lige i byen. Men hvis du er int så du velkommen til at skrive en pb. Og jeg vender tilbage senere i eftermiddag

  • #3   15. okt 2017 Vi er en flok der ind i mellem kører i en stor grusgrav i Silkeborg/Ikast området. Bashing for sjov...

  • #4   15. okt 2017 Jacob C
    Har skrevet en pb til dig. Det er dog grupper vedr. Crawl/trail. Nu er offroad jo mange ting. Og ved jo heller ikke hvor du er fra i midt og vestjylland. Men om ikke andet, så håber jeg du finder nogen at kører med, da det unægtelig er sjovere at være flere, når man kører.
    Domaz
    Er det en grusgrav, som er offentlig tilgængelig, eller skal man have et forhold til nogen derude. Tænker på om det er en der kan bruges i hverdagene også, eller det kun er om søndagen.


  • #5   15. okt 2017 Hej alle.. Jeg er fra 7860.. men Jeg er villig til at køre efter en hyggelig dag smiley afstanden er næsten ligegyldigt så længe det er i Jylland.. har været væk fra rc i halvanden år nu, men har lige købt en helt ny benzin maskine, så kunne være fedt at finde nogle at køre med, jeg har lige fundet et sted i 7860 spøttrup hvor jeg må anlægge en ordentlig bane, men mangler folk der evt. Vil være med til at bygge, grave osv smiley hvor vi kan få det næsten som vi vil ??

  • #6   15. okt 2017 Ja, så kan jeg godt se, at jeg ikke en gang var tæt på at kunne hjælpe dig. Da det vi kører med er el biler. og i en hel anden ende af skalaen. Det du søger er FG baner, eller steder hvor det er muligt at køre med de store biler. Jeg ved der har været en FG bane i Viborg, men om de har fået den i gang igen ved jeg desværre ikke. Men tror de hed VRC på facebook. Håber stadig du finder nogen at lege med smiley


  • #7   15. okt 2017 Lillemic:
    Vi har fået lov af ejeren. Der er for så vidt ingen restriktioner, andet end at man lader være at efterlade affald og at man prøver at lad være med at trampe op og ned at alle de bunker der ligger, så det skrider sammen. Jeg har været der både i hverdage og i weekender. Der er ikke lukket med bom eller noget. Hvis der arbejdes, skal man selvfølgelig tænke sig godt om, hvor man færdes. Det er voldsomt store maskiner og de har travlt....


  • #8   15. okt 2017 Klart, skal jo ikke ødelægge noget eller svine til. Det er alm. sund fornuft i mine øjne.Men det lyder da som et spændende sted for min slash og konens stampede.

Kommentér på:
meet n drive?

Annonce