{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

sejlads i nordjylland, hvor? {{forumTopicSubject}}

ja vi er jo egentlig ret heldige heroppe i det kolde nord..

masser af flyveklubber, både for store og små..

onroad bane har vi også, både til el og nitro, dog ikke seriøs bane, mere bare et lukket sted..

fg baner har vi også..

og ja vi har også baner for buggy både el og nitro..

derudover har vi også baner for små og store el biler indendørs af alle slags næsten..

men mit spørgsmål er om der slet ikke er nogle som sejler både heroppe??

går og overvejer hvad jeg skal have næste gang, vil gerne have nogle og hygge med, og bruge tid på hobbyen med, og er åben for bud..

så ville høre om der slet ikke er nogle der sejler både i og omkring frederikshavn, eller andre steder i det nordjyske, evt om gode spots som er værd og besøge??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sejlads i nordjylland, hvor?
  • #1   22. feb 2008 ja det er godt med dig..

    få dig nu den baja smiley

    og tror ikke jeg gider stå dernede og vente på der kommer en med en båd, salt vand er heller ikke optimalt for både jo..

    ville bare høre om det er noget folk går op i..


  • #2   27. feb 2008 Hejsa Rene, selvfølgelig sejler vi også i nordjylland, er lige ved at lægge sidste hånd på min nye båd, den bliver vild, meget vild, efter sigende sejlede den 87 km/t med en mindre motor en den børsteløs jeg lige har sat i den, den skal foderes med 24 celler, check den ud her, det skal lige siges at ham der sejler med den her, er tysker (Sasha guro indenfor rc både) jeg har købt den gennem ham, men som sagt check den ud her.

    (link fjernet)

    Jeg prøver lidt af hvert indefor rc, jeg både flyver nitro helikopter og el-helikopter, nitro og el flyvere, el og nitro biler og både.
    P.s er fra Aalborg.

    Hilsen michael.


  • #3   27. feb 2008 super fed video..

    og super fed båd..

    ser dog ud til jeg har fået mig en billig carson attack fg, så tror det ender med at blive fg der vinder for nu..

    hvor henne sejler du, mener de snakkede om i sejlede ude syd for aalborg et sted, i poulstrup sø eller hvad den hed engang??


  • #4   27. feb 2008 Hejsa Nohm, jepper det er den, altså en predator, og har prøvet, der kan snidlt være 2 x 12 celler i den, og ja den er 100% vandtæt, men er stadigvæk ny indenfor rc både, så det kan da godt være jeg ender op med lipo celler istedet for.

    michael.


Kommentér på:
sejlads i nordjylland, hvor?

Annonce