{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Klubber {{forumTopicSubject}}

heysan!

jeg har det sidste år gået og rodet med min gamle kyosho ultima GP. men har nu besluttede, ( eller skattevæsnet var venlige i år ) at købe en ny over cool bil.
men jeg vil have en bil jeg kan køre race med, ikke en til playground som min nuværende bil. jeg har vaklet mellen en t-maxx - inferno - 1:6 lastbil smiley - ja alt hvad jeg har hørt, der er mange der køre race med... men inden jeg bruger 5k på bil ville jeg blive super glad hvis nogen. kunne vejlede mig til hvilken type og motor klasse jeg skal investere i. At det ligge i køge området spiller også en stor rolle.....

der til vil jeg også spørge om der er nogen som ved hvilke anlæg der er i nærheden af køge har høret noget om Roskilde og greve men ved ikke om det er on-road eller off-road og igen hvilke biler folk køre og hvad mortor klasse

på forhånd tak

btw rigtig fedt dansk Rc forum og nice pics smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klubber
  • #1   30. apr 2004 thunder tiger mta 4 er der meget peber i!! ring til holte hobby på 45420113 og tag en snak med rudi!!

  • #3   30. apr 2004 jeg synes du skal vælge Offroad, fordi at det er lidt kedeligt at køre frem og tilbage med en onroad, men jeg vil dog godt lige tilføje at onroad kan være rimelig sjovt på baner smiley

    men der er både fordele og bagsider ved Offroad - Onroad, man skal f.eks. næsten aldig gøre sin Onroad ren. Det er dit valg, men jeg kender mange der har solgt deres onroad fordi det var for kedeligt at køre frem og tilbage......

    hvis du vil have en MEGET terængående bil skal du købe en monstertruck, men den er vel at mærke ikke så hurtig.

    En buggy 1:8 er pænt hurtig, men dog ikke så terængående som monstertrucken... den kan dog godt klare de fleste forhindringer... og det er næsten alle smiley

    p.s jeg har selv en buggy.. den er jeg meget tilfreds med, den tager også de fleste tæsk...



  • #4   30. apr 2004 jeg er helt klart med på off-road, men så er der bare om det skal være en truck eller en buggy.
    PT kan jeg synes jeg det ser ud som om der er mest sjov i en monster truck men en buggy er der mange der køre race med.. har både udkig på en t-maxx og en hoboa hyper 7 pro buggy

    hvad er dit råd martin

    hilsen troels


  • #5   30. apr 2004 mjaa.. det kommer an på hvor stærkt du vil køre.. buggier som standard kan godt køre en 70 - 80, men hvis de så får stærkere motor i vil de komme op på de 90 - 100 km/t...

    en MT kommer max op på 75, men den er også gearet til at trække hvor at buggier er gearet til at køre stærkt smiley


  • #6   30. apr 2004 det skal så lige siges at buggierne skal tunes max for at komme op på de 100 smiley

    jeg regnede 92 km/t ud på min kammerats med en Hyper 8 port. Kan godt ske at beregningerne var lidt upræcise men jeg vil sige omkring 80 -100 km/t med tunet motor...


  • #7   30. apr 2004 det kan godt ske at jeg har overvuderet farten lidt.... men den ultimative tophastighed på buggy vil jeg tro er de 90 i timen.. min kammerats er altså også toptunet så det er der ikke noget at sige til...

    min stock går 70 km/t... og nu har jeg fået Hyper 8 port så skulle den kunne tage de 80 - 90 stykker smiley


  • #8   1. maj 2004 jamen er det sjovt at køre med en buggy.. jeg mener man kan være mega vild med en T-maxx.. hvordan er køreglæden om kan spøger sådan smiley

  • #10   1. maj 2004 ja, lige præcis, smag og behag...... hvis du kan prøve nogle biler et sted ville det nok være best... så kan du finde ud af hvad der er sjovest smiley

  • #11   1. maj 2004 eller hvad du synes der er sjovest

  • #12   2. maj 2004 Tror sku det bliver en T-maxx men dahm det er svært, at vælge. Den kan man nemmer lige starte og lege med på en playground end en buggy

    jeg lover at senest onsdag har i nogle pics af hvad det ny end bliver smiley plus mine nuværene lig


  • #13   7. maj 2004 Så kom den sku Kast lige en stemme smiley


Kommentér på:
Klubber

Annonce