{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.605 visninger | Oprettet:

Tid til tilmelding til DM2 2009/2010 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Så er det op over med at få tilmeldingerne ind til DM2.

Det skal holde af Faxe & Omegns motorklub.

Se infor neden for.

Hvis i ikke kan finde infoen i skal bruge der, så lad mig høre fra jer.

Vi har nyt tæppe igen i år.
Nu er der 480m2 og 30m langside.

Så kom ud af busken og kom og race. smiley

Ses
Nicolai

--------

Invitation / Tillægsregler

DM 2 2009/2010
Arrangerende Klub: Faxe og Omegns Motorklub, FOM 042
Løbsdato: 1. november 2009
Bane: Hylleholt Hallen, Dannebrogsvej 1, 4654 Faxe Ladeplads
Løbsklasser: 1:10 TC Modified
1:10 TC Super Stock
1:10 TC Begynder
Reglement: 1:10 TC EL alle klasser = DASU 2009 reglement 7 samt 1
Note/tillæg: Medlemmer af løbsledelse kan/må deltage i arrangementet.
Min. 6 tilmeldte, eller ved skøn, for at klasse åbnes.
Løbsledelse: Løbsleder: Nicolai Nielsen OFF-grad: 704
Teknisk Kontrol: Michael A. Norup
Martin N.O. Hansen OFF-grad: 705
706
Dommer: Søren B. Sørensen
Nicolai Nielsen OFF-grad: 704
Tilmelding: På Mail: fom@fakse-net.dk - Emne: DM2 2009/2010
Følgende oplysninger skal indgå for at tilmeldingen accepteres!!!
Navn, adresse, tlf., mailadr., klub, klubnr., DASU ID.nr.!, klasse, frekvens(er), AMB-nr..
Evt. kan følgende oplyses:
Team, sponsorer, bil, motor, batt., andre nyttige oplysninger om din tid i RC.
Sekretariat: Faxe og Omegns Motorklub
Nyvænget 33, 4654 Faxe Ladeplads
fom@fakse-net.dk

Startgebyr: 1:10 TC alle klasser = 120,00 kr. – Juniorer(<18år) = 60,00 kr.
Betaling: På løbsdagen, kontant. Senest kl. 09:45, i Teknisk Kontrol.
Ved ugyldigt fravær opkræves jvf. DASUs reglement 1 og 7.
Tidsplan: Tilmeldingsfrist: Mandag d. 26. oktober 2009 kl. 23:59
For tilmeldinger modtaget og accepteret her efter er startgebyr 200,00 kr. – for alle klasser.
Rettidigt afbud: Onsdag d. 28. oktober 2009 Kl. 20:00.
Træning op løbet: Lørdag 31. oktober 2009: (forbehold for ændringer!)
Fra kl. 12.00 til kl. 21.30
Hallen lukker kl. 22.00
Søndag d. 1. november 2009 (forbehold for ændringer)
Hallen åbner kl. 07.30
Banen åben fra kl. 07.45 til 09.45
Start Heattræning: Vurderes ud fra deltagerantallet om det er nødvendigt.
Bemærkninger: Banen: Ny nålefilt, ca. 480 m2, 2,5-3 m. bred, køres mod uret.
Præmiering: Jf. DASUs reglement, samt ”Dagens Bule”. Evt. ekstrapræmier kan komme til.
Caféterie: Forefindes.
Opdateringer/nyheder: Vil løbende kunne findes på www.fom-racing.dk
Vil også blive formidlet på www.racerc.dk og evt. andre hjemmesider.
Vitale informationer mailes direkte til de tilmeldte deltagere.

Overnatning: Vi henviser til www.danhostel.dk og www.bbdk.dk samt lign. links.
Der arbejdes der på en alternativ og billig løsning. Opdatering så snart der er nyt!





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tid til tilmelding til DM2 2009/2010
  • #1   29. okt 2009 Hej folkens.

    Ja det vil være synd at sige DM-serien blomstrer....

    Her er listen af godkendte tilmeldinger - og nej ingen er afvist....

    Super Stock:

    Søren Andersen
    Alex Møller
    Mads Groth Olsen
    Michael Ryden Jensen
    Nils Jensen
    Claus Ryeskov 
    Birger Ryden Jensen
    Thomas Hjeresen
    Willy Lehmann
    Steven M Olsen
    Torben Præst
    Caspar Morgen


    Modified:

    Morten Juul Iversen
    Michael Johnsen
    Søren Boy Holst
    Christian W. Lehm
    Danni Eyde-Nielsen
    Michael Præst
    Mike Gosvig



    Lige et par notater:
    Grundet det lave antal deltagere, er vi ikke helt sikre på om caféteriet holder åbent, eller hvor meget. Men seneste melding er at de forventer det...
    Vi vil derfor finde lidt spisesedler frem for en sikkerheds skyld fra de lokaler resturatører, og lægge frem så I selv kan bestille og hente, hvis det er.

    Ses på lørdag/søndag.

    Vh.
    Nicolai


  • #2   4. nov 2009 Først skal lyde et stort TAK til de 20 kørere, samt de medrejsende supportere og "mekanikkere", for jeres deltagelse i vores arrangement.

    Vi synes dagen og weekenden gik fint, og håber alle havde en god dag.
    Personligt kan jeg ikke errindre at have set så clean starter til ALLE finaler på en dag. SUPER! Så tak for det.

    Og så håber vi da på at se lidt flere - gerne mange flere - næste gang, sidst i februar.

    Desværre er der et MEN - eller to!!!

    Under oprydningen kunne vi igen konstatere, et problem som sikkert mange/alle arrangerer kan nikke genkendende til, nemlig manglende oprydning omkirng sin plads, fra en del/mange deltagere.

    Det var dog set værre, så vi overleveer.
    Dog var det væsenligt mere kritisk af finde huller i tæpperne vi havde lagt i pitten, forårsaget af ild og loddetin!
    Og med et så godt som helt nyt halgulv til 1 mio. kroner har vi været usvigeligt heldige med ikke at havne som erstatningsansvarlig for dette!
    Ingen nævnt - ingen glemt...

    Fremover forventer vi derfor ikke at dette gentager sig, samt man selvfølgelig bruger sin svamp til tin loddekolbe og ikke gulvet, samtingen ingen åben ild, f.eks. ved rensning af lejer. Dette foregår udendørs!

    Vi er derfor gået i tænkeboks for at finde ud af hvordan vi husker alle på dette, så vi undgår det næste gang.

    Fortsat god sæson til alle.

    Nicolai
    FOM 042


Kommentér på:
Tid til tilmelding til DM2 2009/2010

Annonce