{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

IMK MRC baner til 1/8 og 1/5 {{forumTopicSubject}}

Hej

Hej da jeg er blevet opfordret til at ligge dette emne i et par andre forums, vil jeg for god ordens skyld lige give tilbuddet her inde også, derfor har jeg kopieret teksten og ligger den her under smiley

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej

I Ikast Og Omegns Motorklub, IMK Brandevej 19A 7430 Ikast (Nørrelundbanen) har vi ellers haft begyndt på at anlægge en bane til 1/5, men desværre kom der ikke nogen og hjalp færdig med det sidste, så der er vokset lidt ukrudt på stykket igen nu, men skulle der være nogen der have int. i at få gang i en bane på denne egn, hvor tilladelserne er i orden, så kontakt os i IMK, Allan W eller kig ud en torsdag aften fra kl 18,30 der træner vi der ude.
Vi har ellers samlet forskellige ting, rampe i galv jern til køreplatform og lidt andet, samt vi er 2 - 3 stykker der gerne vil stå til rådighed til at hjælpe med og få et sådanne anlæg banket op, også for at vi kunne få endnu flere MRC folk at hygge med i klubben.
Men tilbuddet står åben, vi er ved at have styr på 1/8 banen og er i fuld gang med at køre race på denne bane.
Jeg fik lovning fra en der var ude og kigge at han kunne stille med 10 til 15 personer, der var int. i at blive medlem og få et sådanne fed sted til 1/5, så jeg gik igang med at bruge en weekend på at få lavet det grove (Se evt min video på RCgalleri, søg på IMK under video) med en stor traktor og fræser, så der var et godt stykke der kunne begyndes på og skaffede så der kunne formes en bane med dæk og evt. slange på stykket ( Der er ellers 90 m langside) MEEEENNNN.......... der er kommet 1 mand ud af de 10 - 15 stykker som nu er medlem og har været der nogen gange for at køre, syntes faktisk det er lidt synd for ham han skal køre der alene...... så er der int. så kig ud en torsdag aften, og vi får en snak om det.
Vi har allerede nu rigtig fine forhold med værksted, trykluft, vand og ikke mindst kaffemaskine samt meget andet.
Så Jer der racer rundt alene eller et par stykker på en mark, grus grav eller lign og Jer der savner en klub med klub ånd, et sted hvor mulighederne, godkendelser og rammerne for at skabe en klub med 1/5 MRC et sted i på den egn...... ja det er så lige her


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IMK MRC baner til 1/8 og 1/5
  • #1   23. aug 2010 PS.

    Er der 1/8 køre der er intteresseret er de også velkomne, denne bane er godt igang nu.


  • #2   23. aug 2010 Hej igen

    Kan da tilføje lidt info om IMK.

    IMK er en klub hvor der køres MRC, Folkerace, Rally, Orienterringsløb, økonomiløb og lidt crosscart, vi råder over et stort stykke jord 6 km syd for Ikast mod Brande, hvor vi har klubhus der kan være ca 100 personer, med køkken kiosk bad og toilet forhold, varme osv. Vi har en af DKs bedste folkeracer baner og er ved at kunne bryste os med DKs længste 1/8 MRC bane.

    Vi er en uafhængig klub, skal forståes i den forstand at vi er ikke komune eller privat eget, vi har igennem årerne fået banket et godt klub fællesskab op hvor man hjælper hinanden på kryds og tværs sportsgrenene i mellem, når der skal laves noget eller nogen har lyst til at skifte eller prøve andre motorsports grene er der altid hjælp at finde.

    Vi har flere forskellige arrengementer, som diverse løb i diverse grene, og fra næste år regner vi med åben løb på 1/8 MRC bane, forhåbnetlig kommer der også sådanne inden for large scala. Så har vi årsfest hvor alle i klubben er velkommen til at deltage (Ellers sjovt ggg) og der er en sommer fest. Så er der nogen gange nogen emne aftener om vinteren som fordrag fra eks. top køre eller lign. kunne også blive inden for MRC. Vi regner med at ville holde nogen klubaftener i løbet af vinteren hvor det står stille, det kunne være eks. bygge / tun / gejle aften med lidt køb og salg eller lign, eller eks. fordrag fra elitten.

    Ud over dette har vi andre ting der kan deltages i, eks. har IMK stået for bemanding til kør med de kendte i Herning ( ellers en oplever der vil noget at komme tæt på de kendte som crew) og i år tillod vinteren at der blev afholdt isbaneløb på sunds sø, hvor jeg selv var ude at hjælpe O/R folkene med at afholde dette... HMMM SKIDE koldt for fødderne

    Så hvis du går som en MRC dyrker, og dette er noget for dig, så kig ud, selvfølgeligt kommer tingende ikke af sig selv, men vi er mange der er VIRKLIGT hjælpsomme for at få andre motorsports grene i gang i klubben.
    Og da vi nu er kommet igang med 1/8 MRC og køre det der ude nu, kunne det være godt at blande det med 1/5, især da vi har plads forhold, godkendelser osv. på plads


  • #3   17. sep 2010 1/5 styre bare q;!!

Kommentér på:
IMK MRC baner til 1/8 og 1/5

Annonce