{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nitro drift
  • #1   3. feb 2011 Hej igen smiley
    Med drift så mener du i en klub?
    For ellers er det da bare ud på diverse parkeringspladser, industrikvatere og give den gas, og håbe på at folk ikke får ondt i røven.

    Jeg ved herfra, hvor jeg bor at politiet er til at snakke med, og de vil højst sandsynligt bare give en advarsel, eller kigge på det lille sjove bæst smiley


  • #2   3. feb 2011 hej igen
    det behøver ik og være i en klub, mit problem er at de steder jeg kender enten er for små med rigtig godt underlag, eller at stederne er rigeligt store med for groft underlag. indtil videre er det bedste sted jeg kender rødovre centrets parkeringskælder det bedste sted jeg kender, men osse har jeg problemri og med at de malede striber er så tykke at hvis man kurrer hen over dem hopper bilen, har måtte købe nye reservedele nogen gange fordi fælgen simpelthen er knækket af den stang der holder på det


  • #3   3. feb 2011 Jeg ved ikke lige hvordan det ligger med industriområder på sjælland, men her på jylland har vi jo en del, og med masser af plads, og tit har de også store gode parkeringspladser smiley

  • #4   3. feb 2011 forbandede jylland smiley jeg vidste der var en god drund til at bo der.
    her på djævleøen er der sikkert osse et sted eller tre men det er bare lige med finde dem, eller høre om dem.


  • #5   3. feb 2011 Der skal nok komme nogle forslag.
    Problemet er jo nok også bare at man ikke gider at køre flere timer for at køre en time eller 2 smiley


  • #6   3. feb 2011 har endnu ikke hørt om noget sted i DK, hvor der bliver kørt nitro drift.
    Der er jo en grund til at 95% af alle driftere kører med el biler


Kommentér på:
nitro drift

Annonce