{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil gerne køre i sos
  • #1   9. aug 2012 For at køre i klub, så skal man være medlem af klubben eller købe gæstekørsel til den dag man vil køre.



  • #2   9. aug 2012 Og max 3 gæste kørsler så det medlemskab fik vi af vide men fedt sted og søde mennesker smiley

  • #3   9. aug 2012 LP - hvor har du fået det at vide henne?
    Du kan købe lige så mange gange gæstekørsel som du vil.
    De koster 50kr stk. hos SOS


  • #4   9. aug 2012 Det har jeg fra formanden og vi måtte da melde os ind både mig og søn selv om vi godt viste vi ik ville nå derned 20 gange inden året er omme men sådan er det jo i alle klubber 2-3 gæstekørsler så må man vælge.... Og hvad skulle fidusen være for klubben med gæste kørsler nu de har kommunen i ryggen de vil ha medlemmer ???????? Og hvem skal holde styr på alle de 50ere det bliver da spændene og se regnskaber og det gælder ik kun for i år......

  • #5   9. aug 2012 Det kan godt være der er lavet noget om, men det er værd at vide at Kim P var formand i klubben indtil for ikke så lang tid siden.

    Der er en del af konkurrence-kørerne der er medlem i andre klubber, men som bare betaler gæstekørsel hver gang de er nede at træne, uden problemer. Det har jeg selv gjort. Men der kan selvfølgelig være lavet noget om siden sidst.


  • #6   9. aug 2012 LP - Så har formanden desværre bildt dig noget ind.
    Som Niklas skriver, så er jeg tidligere formand i klubben igennem 4år og kender klubbens regler og vedtægter temmelig godt da jeg selv har været med til at skrive dem.

    Fidusen ved gæstekørsel - tja der er ingen fidus.
    Men nogen vælger blot at betale 50kr pr. gang. Er de flere gange end 16 gange det første år. Så tjener klubben lidt mere på personen.
    Ulempen ved gæstekørsel for en person, er at de først kan køre når der er en de kan betale pengene til hvor medlemmer bare kan køre når de vil smiley

    Og holde styr på 50kr for gæstekørsel. Den kvitterings seddel der blev skrevet. De beholder klubben jo den ene til regnskabet og den anden for personen som har betalt for gæstekørslen.
    Eller sådan har det vært fald været, sådan så der er styr på tingene.


  • #7   9. aug 2012 I Greve betaler man 100kr for gæstekørsel og det kan man også købe lige så mange gange man vil.
    Men i Greve tilbyder de så at trække 2 eller 3 gæstekørsel betalinger fra, hvis an melder sig ind i det samme år som de er købt.

    Rigtig mange personer benytter sig at gæstekørsel i diverse klubber.
    Og det er set mange gange at nogen personer har betalt mere i gæstekørsel, end det vil havde kostet i medlemskab.
    Men man vælger jo selv smiley


  • #8   9. aug 2012 Nu har Lars lykke jo ik det sidste ord fordi han er tidligere minister så jeg må jo lytte til ham der har ordet...,,, men 4 år Kim så må du jo kunne fortælle mig hvorfor tidligere regnskaber og referater ikke er synlige på klubbens side nu du går så meget op i regler for de skal være Synlige For klubbens medlemmer !!!!!!!

  • #9   9. aug 2012 Lp - er det da ikke hamrende ligegyldigt i denne tråd? Denne tråd handler om at trådstarter gerne vil køre i SOS, og han har nu fået svar på sit spørgsmål.

  • #10   9. aug 2012 LP - Jeg forstår ikke helt hvorfor du angriber mig på denne måde?
    Jeg fortæller jo blot hvilken regler der er ang. gæstekørsel.

    Men vil da gerne svare på dit spørgsmål. Men har du prøvet at kigge SOS hjemmeside igennem for tingene?
    Referater fra SOS ligger på SOS forum hvor man skal være medlem/logget ind for at kunne læse dem i katgorien : Bestyrelse - Bestyrelses møder
    Regnskab - Der er ingen krav om dette skal være synligt på nettet. Regnskabet er blevet sendt til medlemmerne i forbindelse med generelforsamling samt udleveret på generelforsamlingen. Og har der været nogen der ønsker at se regnskabet. Så er det blevet sendt til folk så de kan se det.

    Har det noget at gøre med 2012?
    Så må du spørge nuværende bestyrelse om dette.


  • #11   9. aug 2012 Det nu ik noget angreb på Nogen eller klubben men det da øv du siger det har hører fra formanden som jo har ansvaret for tingene bliver latterliggjort af den tidligere formand ved og sige hans ord ikke er rigtige... Men lad den ligge her gider hverken blande mig i klubbens tidligere liv eller i fremtiden for det har den jo en bestyrelse til...... Ps linket virker jo ik på klubbens til referater og har ik gjort det i vores tid i klubben

  • #12   9. aug 2012 hvis man så blir medlem. hvad indebære det så?

  • #13   9. aug 2012 LP - Så hvis en person siger noget forkert, så må man ikke rette og fortælle hvordan tingene hænger sammen?
    Og nu er det jo ikke kun formanden der bestemmer. Men den samlet bestyrelse der vel har ansvaret og bestemme?

    Men jeg ved da at andre personer har fået lov til at købe gæstekørsel flere gange end 3 gange i år.


  • #14   9. aug 2012 kenneth h - Er man medlem, så kan man frit benytte sig af klubbens fasiliteter/baner døgnet rundt. Og som medlem har man mulighed for at ligge et deposium til en klub nøgle, så man kan låse op til indendørs banerne.

  • #15   9. aug 2012 yes.. men kræver det at man møder op til fx løb og hjælper med tiung på banen ovs? eller kan man godt nøjes med at komme og gå som det selv passer en?

  • #16   9. aug 2012 kenneth - Man kommer og går som man vil.
    Man behøver ikke at deltag i løb eller arrangementer, med mindre man har lyst.
    Da det er medlemmerne der selv vedligeholder banerne, så derfor opfordres medlemmerne at hjælpe med dette.
    Men det er IKKE noget krav at man skal hjælpe.


  • #17   9. aug 2012 Kim det jeg da ked af og høre da jeg fik af vide det var regelsættet for 2012 og havde da gerne sparet de penge.....

  • #18   9. aug 2012 Lp - Jeg ved virkelig ikke hvor han har det fra med max 2-3 gange gæstekørsel?
    For så skulle det jo være blevet bestemt på et eller andet møde, og så skulle det jo stå et eller andet sted.

    Det er beklageligt hvis det er den måde man vælger og skaffe medlemmer på?

    ps. det med link ikke virker til referater. Det er blot til PDF filen. Men selve referatet står skrevet i hver sit emne på hjemmesiden.


Kommentér på:
Vil gerne køre i sos

Annonce