{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

træning på privat bane lørdag d. 27 april 2013 i Slagelse {{forumTopicSubject}}

Så går det løs på den nybyggede offroad privat bane lidt udenfor slagelse! Vi invitere herned alle med en offroad bil til åbning af den nye bane lørdag d. 27 april 2013 denne dag er det gratis at køre !! Vi håber folk vil dele dette så vi bliver nogle stykker.. Der vil blive stillet skrue borde op samt muliged for strøm vi kører fra kl. 10.30 til 16.00. Adressen til banen er : Vedbynørrevej 4, 4200 Slagelse Alle biler er velkommen !! Banen er fin og jævn der vil også være køretårn meld gerne om i kommer eller ej og også gerne hvor mange håber vi ses til en fed trænings dag og håber på godt vejr! Venligst mark larsen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træning på privat bane lørdag d. 27 april 2013 i Slagelse
  • #1   11. apr 2013 Super initeativ...

    Hvilke biler egner banen sig til...?
    Buggy/monster truck. 1/10,,1/8,,1/...

    Spørger kun fordi det på billedet ser ud som om der er lidt større sten på banen smiley


  • #2   12. apr 2013 Som der står i teksten så bliver alle de sten jeg kan finde pillet op da nogle også kan smadre dækkene. Jeg skal selv køre med 1:5 men banen er rigeligt stor til man kan tage hensyn til hinanden men der kan sagtens køre 1:8 på banen. Men 1:10 ved jeg ikke kommer nok an på hvor lav bilen er smiley Men hvilken bil har du ?

  • #3   12. apr 2013 Men alle buggy og monstertrucks kan køre der hvertfald smiley den er jævn samt god hård men dog med løs overflade så mød bare op Christian der bliver selvfølgelig vist hensyn smiley Tankerne er at lave en 1:10 bane også så ikke 1:8, 1:5 osv. bliver blandet men nu ser jeg lige hvor mange der kommer de første par gange smiley

Kommentér på:
træning på privat bane lørdag d. 27 april 2013 i Slagelse

Annonce