{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Off-Roader Tamiya TNX 5.2 R //SOLGT! 2007

4.364 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Mr. Anderson !
Mand | 33 år | Oprettet: 14. okt 2007


Off-Roader Tamiya TNX 5.2 R //SOLGT!

Årgang:
2007
Drivkraft:
Motor:

*Force FX .32 Motor
*5.2 CCM
*Maksimum RPM: 36.000
*3.25 HK @ 33.000 RPM
*Udstødning: Bagud
*Kører på 25% Power Saving Fuel
Topfart
Det kommer an på Terrænget.
(Efter øjemål)

Højt græs: 40 km/t
Lavt græs: 60 km/t
Løs jord: 60 km/t
Ujævn jord: 50 km/t
Asfalt: 80 km/t
Sand: 60 km/t
bumpet terræn: 30 km/t
Sne: 50 km/t
Størrelse
1/8 MonsterTruck
560mm lang
428mm bred
240mm høj
360mm hjulafstand
120mm hjuldiameter
Vægt
4500 Gram. Dette er ca. 100 Gram mindre end dens Forgænger, som har en væsentligt mindre motor.
Ekstraudstyr
< Indbygget Failsafe >
< Tamiya Handy Rotostarter >
< Indbygget Fuelpump på tanken >
< Vand & støvtætte bokse til modtager, failsafe og batterier >
< 2 Gear >
< 7.2V batterier x 2 >
< Glødestarterer x 1 >
< Gløderør Varme x 2 >
< Speciallader til 7.2V batterier >
< Tunudstødning fra Integy >

>>>Kommende Ønsket Udstyr<<<

< Dæk/Fælge >
< 4 ekstra fjedre >
Bemærkninger
Jeg er virkelig glad for denne truck! Den har så meget rå power at det ikke er til at fatte. Når den så samtidig kun vejer 4500 gram, skal der ingenting til før den går bagover.

Lidt gode tips til folk der ønsker at købe den.

1. Jeg har købt min hos hlihobby.dk - og dem kan jeg varmt anbefale jer at købe fra. Mit spur gear gik i stykker, og jeg kunne bestille de dele jeg skulle bruge til bilen igennem dem. Man kan nemlig ikke få reservedele til den i danmark. Derfor kan jeg varmt anbefale hlihobby, da de kan skaffe reservedelene til bilen.


2. Man har mulighed for at indstille på hvornår man vil ha at bilen skal skifte gear.Det gør man, ved at fjerne en lille gummidut på gearkassens hus, og så har man adgang til gearerne. Herefter kan man stikke en umbraconøgle ned til gearet, og skrue på en lille split. Så kan man selv bestemme om bilen skal skifte gear ved høj eller lave omdrejnigner.

3. Man har mulighed for at montere større udstødning på bilen, end den der er der i forvejen. Den larmer nemlig rigtig meget. Man kan flytte den lille split der holder udstødningen frem, så man kan få en længere udstødning på.

4. Det kan anbefales at sætte yderligere 4 dæmpere på bilen, da de 4 den har på i forvejen, simpelthen ikke er nok. Til almindelig offroad er de glimrende, men til hop duer de ikke. hvis ikke man ønsker 4 ekstra dæmpere på bilen, kan man løse problemet ved at kkøbe nogle hårdere fjedre, eller putte noget tykkere dæmperolie i dæmperne. #800 eller højere, alt efter behov. Standard olien er #400.

5. Fjernkontrollen er måske ikke den bedste man kan få. Så snart bilen kommer et stykke væk, er responstiden ikke så god. Men den skal også et stykke væk, før det har betydning.

6. Kør forsigtigt. Er man gået fra en 3.0 CCM bil eller sågar en elbil, så bliver man overrasket over hvor meget smæk der er på bilen. Den går nemt på baghjul, hvilket forårsager ridser i det fine karosse hvis man ikke er varsom ved ''speederen''.

7. Bilen kan godt være svær at starte i det kolde vintervejr. derfor kan det anbefales enten at have den stående indenfor i 20 minutter inden man skal ud og køre, eller give den en sjat nitro direkte ned i karburatoren. Når bilen først har været i gang én gang, er den let nok at starte igen.

8. Sørg for at spænde alle skruer på bilen efter, inden du tager den ud at køre. Jeg oplevede desværre at jeg havde glemt at spænde motoren ordentlig fast efter afmontering, at skruerne rystede sig ud.

9. Koblingsvalget til denne bil er måske ikke det snedigste. Vær opmærksom på at det kan hænde at koblingsfjedren kan knække. Det er dog en universaldel som kan fås hos de fleste hobbybutikker.

10. Ha' det sjovt med bilen:) Den er et rigtig godt køb til pengene!
Kommentér på:
Off-Roader Tamiya TNX 5.2 R //SOLGT!
Annonce