Bil Serpent 950 R 2008
1.833 visninger
|
Oprettet:
Bil Serpent 950 R
Årgang:
2008
Drivkraft:
Motor:
Meister modificeret Mega SX-21 EVO-5 3,5cc
Certifikat no. 084
ca. 3 HK
(47 000 rpm)
Meister modificeret Mega SX-21 EVO-5 3,5cc
Certifikat no. 084
ca. 3 HK
(47 000 rpm)
Topfart
120km/h +
0-100 på lige under 2 sek.
0-100 på lige under 2 sek.
Størrelse
1/8th scale gas on-road, IFMAR rules
Vægt
2.520kg afhængig af radio
Ekstraudstyr
Radio: Ko Propo EX-10 Helios.
Servoer: Ko Propo High speed digital PDS-2344 FET
Digital on/off switch.
Hudy setup bænk.
Hudy Startbox.
3 ladestationer.
Serpent Vector reservebil.
Ca. 15 nye sæt UFRA dæk.
Karosser: 3 brugte & 2 nye LOLA + Én støvet Mclaren F1 karosse til udstilling.
Værktøj, kasser & bla. bla.
Servoer: Ko Propo High speed digital PDS-2344 FET
Digital on/off switch.
Hudy setup bænk.
Hudy Startbox.
3 ladestationer.
Serpent Vector reservebil.
Ca. 15 nye sæt UFRA dæk.
Karosser: 3 brugte & 2 nye LOLA + Én støvet Mclaren F1 karosse til udstilling.
Værktøj, kasser & bla. bla.
Bemærkninger
High-end competition car
http://www.serpent.com/product/902004/
Clutch system: Centax-IIâ„¢ clutch system with interchangeable hard anodized alu. gears 16-19T std
Suspension: Independant double wishbone suspension. Optional pushrod activated front shock absorber system
Chassis: 5mm 7075 aerospace quality aluminum, precision CNC machined
Shock absorbers: 4-Step adjustable hydraulic shocks, composite shock bodies with keyed shock pistons
Radio plate: 2.5mm carbon fiber, CNC machined with laid down throttle and steering servos
Wheel base: Adjustable 296 - 300mm +/-1.7mm
Fuel tank: 125cc new design with AFL lid
Track-width front: 250mm - 260mm
Front axle: Aluminum front axle with one-way bearings. New adjustable front belt tension
Track-width rear: 260mm - 266mm
Rear axle: Solid rear axle
Purpose: High-end competition
Adjustability: Camber, Caster, Down-stops, Up-stops, Toe-in, Track width, Wheel base, Front roll center
Gearbox: Lightweight 2-speed with interchangeable color coded gears 45-48T std
http://www.serpent.com/product/902004/
Clutch system: Centax-IIâ„¢ clutch system with interchangeable hard anodized alu. gears 16-19T std
Suspension: Independant double wishbone suspension. Optional pushrod activated front shock absorber system
Chassis: 5mm 7075 aerospace quality aluminum, precision CNC machined
Shock absorbers: 4-Step adjustable hydraulic shocks, composite shock bodies with keyed shock pistons
Radio plate: 2.5mm carbon fiber, CNC machined with laid down throttle and steering servos
Wheel base: Adjustable 296 - 300mm +/-1.7mm
Fuel tank: 125cc new design with AFL lid
Track-width front: 250mm - 260mm
Front axle: Aluminum front axle with one-way bearings. New adjustable front belt tension
Track-width rear: 260mm - 266mm
Rear axle: Solid rear axle
Purpose: High-end competition
Adjustability: Camber, Caster, Down-stops, Up-stops, Toe-in, Track width, Wheel base, Front roll center
Gearbox: Lightweight 2-speed with interchangeable color coded gears 45-48T std
Bil Serpent 950 R
jan 2012
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 1 Emner: 43 Svar: 90
aug 2007
Følger: 1 RC-enheder: 3 Svar: 4
Hvis du kører max kan du sagtens bruge ét sæt dæk på 30 minutter...
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 17 RC-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 9
er det ikke noget med når dækenee har kørt i 30 minutter+
skal de skiftes `?
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 3 Emner: 114 Svar: 496
hej jeg sad også lige og kiggede på sådan en Serpent 960 der og så kunne jeg godt lige tænke mig at spørge dig om sådan en der er en god bil?
og hvor er den købt henne og en pris på den?
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 4 Emner: 19 Svar: 133
sep 2005
Følger: 62 Følgere: 66 RC-enheder: 11 Emner: 9 Svar: 26
fed rc