{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Bil KYOSHO INFERNO GT. [Tidl. RC-enhed] 2007

1.798 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Jan H
Mand | 56 år | Oprettet: 24. apr 2008


Bil KYOSHO INFERNO GT.

Årgang:
2007
Drivkraft:
25% Nitro

GO 21, 7+2 porte. (eftermonteret.)
Maximum power 2.70 hp
R.P.M 37.000 rpm
Practical Range 6.000/44.000 rpm
Noget mere end den standartmotor den blev leveret med.
Topfart
Med fabriksmotoren (en 28'er) oplyser Kyosho at den den kører 100km/t hvilket nok er lidt i overkanten.

Med GO 21, 7+2 porte som lige er monteret vil jeg tro giver et resultat på +100 Km/t. Den er kun lige kørt til og ikke justeret ind endnu, men den kører mindst lige så godt nu som den origenale motor da den var på sit højeste.
Størrelse
1-8.
En dejlig størelse når man kører på bane og ikke helt har lært at det er det sorte der er asfalten.
Vægt
omkring de 3 kg.
Ekstraudstyr
Der er 2 hjemmemalet karosser.
En Toyota Celica. Malet i metalikblå og orange.
En Porche 911. Malet i gråmetalik og orange. Vil lige sige at NIKE og loge er malet sammen med resten og altså ikke klistermærke. Alt er lavet i hånden uden skabelon. Har selv tegnet og klippet afdækningen inden malingen.
Den orange farve gør bilen letter at følge oppe fra køretårnet.

En Hitec HS-5625MG digital servo.

Der er 2 sæt skumdæk som jeg ikke helt er blevet gode venner med endnu, men det skal nok komme.

Futaba 3pk 2,4 Ghz, med spektrum modul. Ingen forstyrelser.

6v. Hump Pack 1600 mAh. Det giver ca. 1-1,5 times kørsel.
Bemærkninger
Bilen kom med et Ferrari F430GT karosse. Det er at se her: http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5116 Da jeg desværre ikke har nogle billeder af den fra ny.
Har nu kørt med den i over et år og det er utroligt hvad den har måtte stå model til. Lidt er der dog blevet udskiftet.

En fantastisk lækker bil. Let at kører og utrolig hurtig. Man skal passe på ikke at være lidt for hurtig på fingeren så skrider den i svinget.

Har man ikke prøvet en sådan bil endnu så har man noget til gode.
Kommentér på:
Bil KYOSHO INFERNO GT.
Annonce