Bil Xray T3 2011 [Tidl. RC-enhed] 2011
798 visninger
|
Oprettet:
Bil Xray T3 2011
Årgang:
2011
Drivkraft:
4wd Remtræk
ESC : Tekin RS
Motor : LRP Vector X12 BL Stock Spec 17.5T og en
Speed Passion MMM 17.5T
Servo:
Savöx SC-1251MG Coreless Touring
Digital servo
Kuglelejer
Metal gear
Mål: 54.5 x 20.2 x 25.4 mm
Moment: 9 kg/cm
Fart: 0,09 ved 60°
Vægt: 42.5g
Driftsspænding: 4,8V-6V
ESC : Tekin RS
Motor : LRP Vector X12 BL Stock Spec 17.5T og en
Speed Passion MMM 17.5T
Servo:
Savöx SC-1251MG Coreless Touring
Digital servo
Kuglelejer
Metal gear
Mål: 54.5 x 20.2 x 25.4 mm
Moment: 9 kg/cm
Fart: 0,09 ved 60°
Vægt: 42.5g
Driftsspænding: 4,8V-6V
Topfart
Hmm pas måske 40 50km/t
Størrelse
1/10
Bredde: justerbar 189 mm
Længde: 372 mm
Akselafstand: Justerbar fra 256 til 261 mm
Bredde: justerbar 189 mm
Længde: 372 mm
Akselafstand: Justerbar fra 256 til 261 mm
Vægt
ca 1350g
Ekstraudstyr
Spec-R gear diff
Spec-R SPR001-XR2 - Universal Swing Shaft CV
Alu Fjederholdere
Sender :Sanwa M11 2.4Ghz
Modtager :Sanwa RX441DS
Tekin Hotwire
Robitronik tællerbrik
Dæk Sorex 28R
LRP Radical motor heat sink + fan
Mazda 6 letvægts Protoform karrosse
Lader LRP 41 555 - Pulsar Touch Konkurrence
Spec-R SPR001-XR2 - Universal Swing Shaft CV
Alu Fjederholdere
Sender :Sanwa M11 2.4Ghz
Modtager :Sanwa RX441DS
Tekin Hotwire
Robitronik tællerbrik
Dæk Sorex 28R
LRP Radical motor heat sink + fan
Mazda 6 letvægts Protoform karrosse
Lader LRP 41 555 - Pulsar Touch Konkurrence
Bemærkninger
Lidt info om bilen.
Den kommer til at køre i Djurs Rc Racing
og det gør jeg vær søndag så hvis der er nogle der har lyst til køre med os så kan i kigge her inde på
Djurs-rc-racing.dk
for at se hvad tid vi kører :)
Det er en t3 2011 men der er blivet sat en 2012 bund på :)
Chassis: bearbejdet 3,0 mm lamineret carbon grafit
Shock tårne: Fræset 3,0 mm lamineret carbon grafit (front + bag) med flere chok monteringer og camber link roll center positioner.
Type: Dual rem.
Main layshaft: Letvægts alu layshaft med 20T remskiver og 104T 64p tandhjulsudveksling.
Primære: Pinion/spur.
Udvekslingsforhold: 1.9
Drivaksler: Foran - rebuildable CVD drivaksler 50mm lavet af speciel verdenskendte, tophemmelige, selvudviklede HUDY Fjederstål.
Bag - Superlette 50mm alu kardanaksler, som er CNC-fræset af premium schweiziske 7075 T6 og hardcoated for ekstra holdbarhed og stilfulde udseende.
Foraksel: Justerbar alu bold-differentiale med 38T diff remskive og XRAY Labyrinth Dust Dækker CNC-fræset af schweiziske 7075 T6 alu materiale.
Bagerste differentiale: Justerbar alu bold-differentiale med 38T diff remskive og XRAY Labyrinth Dust Dækker CNC-fræset af schweiziske 7075 T6 alu materiale.
Remme: Ultra tynd Kelvar.
Lejer: Gummi dækket high-speed lejer.
Front: Ekstra-hårdt skum-spec forhjulsophængs arme og hårdt skum-spec styring blokke.
Bag: Ekstra-hårdt skum-spec baghjulsophængs arme og hårdt skum-spec Up-rights
C-blokke: Hårdt skum-spec 4° caster blokke.
Støddæmpere: Kort XRAY 4-trins eksternt justerbare med olie. Coil-over stød forkortet for bedre vandring.
Geometri.
Camber: Justerbar for + bag.
Front Caster: 4° statisk (valgfri 0°, 2° eller 6°) med 0,75°~1,5° indstillingsmuligheder ved hjælp af squat/dykker.
Toe-in: Justerbar for + bag.
Downstops: Justerbar for + bag.
Front anti-dyk: Justerbar 0°~3°.
Anti-squat bag: Justerbar 0°~3°.
Anti-roll bars: 1.4mm + bag valgfri.
Den kommer til at køre i Djurs Rc Racing
og det gør jeg vær søndag så hvis der er nogle der har lyst til køre med os så kan i kigge her inde på
Djurs-rc-racing.dk
for at se hvad tid vi kører :)
Det er en t3 2011 men der er blivet sat en 2012 bund på :)
Chassis: bearbejdet 3,0 mm lamineret carbon grafit
Shock tårne: Fræset 3,0 mm lamineret carbon grafit (front + bag) med flere chok monteringer og camber link roll center positioner.
Type: Dual rem.
Main layshaft: Letvægts alu layshaft med 20T remskiver og 104T 64p tandhjulsudveksling.
Primære: Pinion/spur.
Udvekslingsforhold: 1.9
Drivaksler: Foran - rebuildable CVD drivaksler 50mm lavet af speciel verdenskendte, tophemmelige, selvudviklede HUDY Fjederstål.
Bag - Superlette 50mm alu kardanaksler, som er CNC-fræset af premium schweiziske 7075 T6 og hardcoated for ekstra holdbarhed og stilfulde udseende.
Foraksel: Justerbar alu bold-differentiale med 38T diff remskive og XRAY Labyrinth Dust Dækker CNC-fræset af schweiziske 7075 T6 alu materiale.
Bagerste differentiale: Justerbar alu bold-differentiale med 38T diff remskive og XRAY Labyrinth Dust Dækker CNC-fræset af schweiziske 7075 T6 alu materiale.
Remme: Ultra tynd Kelvar.
Lejer: Gummi dækket high-speed lejer.
Front: Ekstra-hårdt skum-spec forhjulsophængs arme og hårdt skum-spec styring blokke.
Bag: Ekstra-hårdt skum-spec baghjulsophængs arme og hårdt skum-spec Up-rights
C-blokke: Hårdt skum-spec 4° caster blokke.
Støddæmpere: Kort XRAY 4-trins eksternt justerbare med olie. Coil-over stød forkortet for bedre vandring.
Geometri.
Camber: Justerbar for + bag.
Front Caster: 4° statisk (valgfri 0°, 2° eller 6°) med 0,75°~1,5° indstillingsmuligheder ved hjælp af squat/dykker.
Toe-in: Justerbar for + bag.
Downstops: Justerbar for + bag.
Front anti-dyk: Justerbar 0°~3°.
Anti-squat bag: Justerbar 0°~3°.
Anti-roll bars: 1.4mm + bag valgfri.
Bil Xray T3 2011
maj 2010
Følger: 15 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 12 Svar: 57
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
maj 2010
Følger: 15 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 12 Svar: 57