{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Bil Thunder Tiger MT4 G3 2015

1.086 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Thomas G
Mand | 52 år | Oprettet: 25. maj 2013


Bil Thunder Tiger MT4 G3

Årgang:
2015
Drivkraft:
Motor: Ace RC IBL40/20 2000Kv Brushless (Rebranded HobbyWing Xerun-4274SL ). Max Volts: 26V. Continuous Watts: 1350W

ESC: Ace RC BLC-150C (Rebranded HobbyWing C-Xerun 150A).
150A / 950A burst. 2-6s lipo

Batteri: 4s 5000mah, 40-80c samt Turnigy Heavy Duty 6s 4000mah, 60-120c
Topfart
Ikke målt endnu, men ligner lidt over 50 km/t på 4s og standard gearing - tror at en del af farten går tabt pga. forhjulene vokser helt vildt når man kommer op i fart. Er blevet noget bedre med 300K diff-olie i center-diff.
Størrelse
Længde: 532 mm
Bredde: 434 mm
Højde: 240 mm
Batteri: max. 138/51/49mm - ikke så meget; kan dog let udvides til 148mm i længden med en smule dremmel
Vægt
Ca. 4,7 kg incl. batteri
Ekstraudstyr
TS-930HG Brushless digital helical gear servo 17kg / 0.07sec.
Hjemmelavet chassisbrace.
Skidplate bagpå fra Nitro Circus.
Bagerste bærearme skiftet til forreste bærearme fra Nitro Circus (meget tykkere og stærkere, og incl. 5mm hingepins :-)
Alu rear bearing mount fra Nitro Circus.
50K diff-olie for og bag, 300K diff-olie i center
Bemærkninger
Ekstrem nem at styre i luften, og også ok i sving, dog virker servo lidt svag til lange hurtige sving (men det er jo en basher og ikke en banebil).
Meget kraftig, laver wheelies på 4s og 1/2 gas. Drivlinjen er utroligt smooth, der er overhovedet ingen cogging, selvom den er sensorless - selv en 45 grader skråning klarede den med 1-2 km/t helt uden at hakke.
Kommentér på:
Bil Thunder Tiger MT4 G3
Annonce